Turbokjell Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Tøfft, bra det er flere som driver med disse gamle bilene. Solgte ke70en her får en stund tilbake, men skal ha ferdig en starlet bakhjulstrekk til sommeren er planen.Sanitas ligger ved vinterbro å driver med karosseri. Lykke til videre Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Thank you. Akkurat den jeg var ute etter. http://www.sanitas.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 ja der stårdet att de har forskjermer ja:) men det serikke ut til attde har noen på lager.får vell ringe på dem å høre om de kan skaffe på mandag. tusen takk for hjelpen folkens:) nye bilder kommer straks foresten.glemte kameraet i verkste så ble litt forsinket Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 da har jeg endelig husket å ta med kameraet så her er noen bilder av ing som er gjort de siste ukene hjulbuene har kommet:) skjært ut for å få på plass hjulbuen og for å komme til for å sveise innerskjærmen hjulbuen så vidt festes bare for å se hvordan det blir tatt mål av kanalen for å få laget ny gjort en del mere arbeid med gulvet, fant noen rust hull ved noen av kantene men det var ikke mye Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ser bra ut dette. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ser bra ut dette. :thumb takk takk:) Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Utrolig stilig prosjekt, og utrolig kult at det er noen som gjør slikt med toyotaer. Disse herlige bilene er jo bare helt konge! Stå på videre. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Du har mye arbeid forran deg mann........ Du skulle hatt deg nye dørplater......Jeg kjøpte et par nye dørblad hos toyota da jeg fikset opp de.Va litt dyrt husker jeg,men sparer jo mye arbeid på fjerning av rust. Husk å slipe vekk transportgrunningen å få på noe skikkelig grunning då...... Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Utrolig stilig prosjekt, og utrolig kult at det er noen som gjør slikt med toyotaer. Disse herlige bilene er jo bare helt konge! Stå på videre. :-) takktakk:) morsomt å høre att folk liker prosjektet:) blir enda morsommere å holde på med det da:) Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Du har mye arbeid forran deg mann........Du skulle hatt deg nye dørplater......Jeg kjøpte et par nye dørblad hos toyota da jeg fikset opp de.Va litt dyrt husker jeg,men sparer jo mye arbeid på fjerning av rust. Husk å slipe vekk transportgrunningen å få på noe skikkelig grunning då...... Levin GT litt arbeid er det men så lenge man synes det er morsomt å holde på så har ikke det noe å si:) dørplater ja skal innom det lokale toyota verkstedet for å høre om de kan skaffe en fremskjerm til meg så skal jeg høre om de kan skaffe dørplater og div andre deler som jeg trenger der. hvis jeg ikke husker feil så hadde de dørplater på http://www.sanitas.no (som evil twin og turbokjell var så snille å finne frem til til meg:) ) men delene blir handla inn etterhvert som jeg har penger til det.så ny skjerm er prioritert nå.har ikke så mye penger å bruke siden jeg er student:P Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kan du sjekke åssen bakaksling det står at det er frammi motorommet? åsså ta bilde av den bakerste delen av mellomakslingen og av bakakslingen. Kan du måle størrelsen på bremsetromlene også? Hadde du gjort det hadde det vært snilt! Toyota har problem med å finne bremsebånd til min sjø, så da lurer jeg på om du har de samma delene som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 har hørt fere ganger att toyota har problemer med å finne deler til disse modellene. skal i verkstede i etter midag/kveld kan sjekke da;) Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 TE71 SR har T-292 bakasling. TE71 GT har T-293 bakasling. Disse to akslingene er identiske bortsett fra at T-293 har LSD. Bremseskålene har 230mm innvendig dim +/- litt slitasje. Mellomakslingen på SR og GT er lik,men prismen på ugående fra T-50 kassen kom i to tykkelser. Bakerste del av mellomakslingen er 735mm total lengde og boltmønsteret er 78mm målt i kryss. Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kan du sjekke åssen bakaksling det står at det er frammi motorommet? åsså ta bilde av den bakerste delen av mellomakslingen og av bakakslingen.Kan du måle størrelsen på bremsetromlene også? Hadde du gjort det hadde det vært snilt! Toyota har problem med å finne bremsebånd til min sjø, så da lurer jeg på om du har de samma delene som meg Om du er interessert i T serie bakasling og mellomaksling så har jeg det.Har også gode bremsesko og nye bremseskjold og div til T serie.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 TE71 SR har T-292 bakasling.TE71 GT har T-293 bakasling. Disse to akslingene er identiske bortsett fra at T-293 har LSD. Bremseskålene har 230mm innvendig dim +/- litt slitasje. Mellomakslingen på SR og GT er lik,men prismen på ugående fra T-50 kassen kom i to tykkelser. Bakerste del av mellomakslingen er 735mm total lengde og boltmønsteret er 78mm målt i kryss. Levin GT TE71 SR kom også med S-bakaksling og. Om ikke kun med S-aksling. på TE71 SR som jeg hadde var det S, og det er lest av på den blanketten fremme i motorrommet på flere biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg