Gå til innhold

Hekkspolier spørsmål E36

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrControl

fordi at du forteller folk at du har noe du ikke har..

M3 styling bør kun brukes til M3 og det samme med M5. finner man ikke noen annen styling man liker så får man heller la være å style, og eventuelt heller lage noe styling selv.

eller bruke pengene på noe annet, som en større motor eller noe :)

 

Dummeste jeg har hørt! EKTE M-styling er det peneste til BMW, ser ikke noe feil i å style en E36 som ikke er M3 til å se ut som M3.

Enkelte modeller kommer også med full M-pakke. Kamerat hadde en -97 318is som ble levert med full M-styling osv fra fabrikken i Tyskland. Du får sende de en mail og klage! :) Er det f.eks stygt med en E36 som har org. Alpina felger Eller M3 sine hjul?

Noe HELT annet er seff tullingene som hiver på M3 el. M5 emblemer på 316 sin. Du finner en del slike på Grønland i Oslo.....;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg syntes folk for få lov til å style, og bruke pengene sine på det dem selv velger. Det er jo ett fritt land, det er greit med delte meninger selvsagt, men at folk ikke skal få lov til å pynte opp bilene sine fordi dem ikke har riktig mengde power under panseret er å gå for langt igjen.

 

Er desverre mange som blir rammet av den sure regelen fra 96, når det gjelder import biler, og da får man jo bare gjøre det beste ut av det.

Man blir jo like mye frakjørt om man har styling eller ikke?, viss man møter en såkalt ekte en ;) ...

 

"If you can't race it, style it" mener jeg så det på en standar bora, syntes den var ganske så genial :)

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, javel? Synes M-stylingen er pen jeg. Og hva en person har under panseret må jo være hans egen sak. Folk må jo få lov til å trimme/style bilene sine som de vil. Ikke alle som har råd til en ekte M3/M5, og hvis en liker utseende på de, ser jeg ikke helt problemet med å kopiere dette, hvis det får en til å føle seg bedre. Er jo faktisk E36èr som ble levert org. med M3 styling etter det jeg har hørt. Og uansett, den som har peil, greier jo fort å skille en 318i med M3 styling fra en ekte M3. Hva er du redd for? At personen skal få cred`s i fra teens som egentlig var ment for deg i en ekte M3? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår