Krampefot Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei. Jeg har et lite problem Etter at jeg satt i en ny mp3-spiller, så sluttet speedometeret å fungere... Dette er bare når spilleren står på. Må jeg legge en ny kurs til mp3-spilleren? Og hvordan får jeg da av instrumentpanelet på min omega for å komme til ledningsnettet? Håper noen har en løsning til meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Slik mener du? veldigt lett, demonter vifte kanalen i midten ,noen skruer. og 2 skruer bak den. og så snur du litt på rattet og tar av de svarte hettene og skrur ut de og skruen på toppen på undersiden av instrumentpanelt, så drar du det forsiktigt ut fra høyre side, huske og koble av kjørecomputer'n hvet ikke om du ble noe smartere? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krampefot Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Ok, skal se på det nå :) Takker for kjapt svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Mange originale bilstereoer har signal fra speedometeret for å øke volumet etter hvor fort du kjører, pga vindsus/bakgrunnsstøy. (Hastighetskompensert volum) Er spilleren koblet med adapter-sett til originalt ledningsnett, eller hjemmemekket? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg