Laks1 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei. Er det fysisk mulig å få ein dumpventil på ein G60/kompressor? Mvh Brynjulv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei. Er det fysisk mulig å få ein dumpventil på ein G60/kompressor? Mvh Brynjulv. :) Bruk søkefunksjonen så får du svar og ideer på alt du lurer på om den saken Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 kan ikke du søke fram et svar for han da? her lager han en årntli tråd og dumme svar kommer! jeg tror det skal gå, men liten hensikt og null utbytte angående hvorfor man monterer dump og hva dump egentlig brukes for! hvis du lurer på dette kun pga lyden så sier jeg bare lykke til! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Tror jammen ikke dette spørsmålet har vært oppe på 2-3 uker jeg, det må være ny rekord Søk på dump+G60 og mitt brukernavn så får du svar Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 kan ikke du søke fram et svar for han da? her lager han en årntli tråd og dumme svar kommer! jeg tror det skal gå, men liten hensikt og null utbytte angående hvorfor man monterer dump og hva dump egentlig brukes for! hvis du lurer på dette kun pga lyden så sier jeg bare lykke til! Er det et dumt svar? Og spør du meg er ikke det en "årntli" tråd, det er et spørsmål som kommer opp veldig ofte her. Spiller vet ingen rolle om det er jeg eller han som søker frem svaret vel. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Eg veit rett og slett ikkje korleis ein bruker søkefunksjonen ordentlig, sliter med det. Har prøvd, men gått skeis kvar gong. Derfor spurte eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Noen må vel snart lage sticky av tråden som omhandlet dump på G60... :D:D:D Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=97266&highlight=dump+G60+polo+classic Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Eg veit rett og slett ikkje korleis ein bruker søkefunksjonen ordentlig, sliter med det. Har prøvd, men gått skeis kvar gong. Derfor spurte eg. Bare å skrive dumpventil i søkefeltet og trykke på den store knappen på tastaturet;) Men fra spøk til revolver, det jeg mente med den føste posten var kun at det er skrevet så mye om dette, og om du søker finner du ut masse om emnet. Regnet med du ikke visste om søkefunksjonen og innlegget var kun ment som hjelp. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Mange takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hr bilde eg ha montert dumpventil på min golf 2 g60...kopla inn på luft innsug side, før luftsensor måle då kan du sei. men lyden bli ikkje akkurat så høgt som turbo bil då men du høyre jo godt og når kjøre litt høgt turtaller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 her ser du hvordan jeg gjorde det, funker helt greit, men blir veldig lite lyd siden returen under spjeldet slipper ut det meste av luft: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg