Nikdev Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Tok dette for noen dager siden i Mexico: Hva tyks? Kjedelig? Burde jeg fjerne mer av bakgrunnen? Ligger masse mer bilder i tråden min, men dette er vel det mest fornøyd med. De andre er tatt mere for å vise fram fete biler:sombrero: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 noen som har ei enkel forklaring på hvordan man kan mørke KUN rutene?Burn-tool i Photoshop, f.eks. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 noen som har ei enkel forklaring på hvordan man kan mørke KUN rutene? Etter det jeg har erfart, er det letteste å streke opp med Lasso Tool rundt vinduet, for så å justere det merkede området med Saturation. Litt tungvindt, men det blir klart det beste resultatet om du er nøye. Kan bli noe slik: (vinduet er justert ned ca 65%) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Etter det jeg har erfart, er det letteste å streke opp med Lasso Tool rundt vinduet, for så å justere det merkede området med Saturation. Litt tungvindt, men det blir klart det beste resultatet om du er nøye. En enda mer komplisert, men dog bedre, måte å gjøre dette på er å bruke masker og adjustment layers. Velg nytt adjustment layer i layers-paletten. Deretter markerer du det du ikke vil justere (evt. det du vil og ctrl-klikker på layeret, og bruker inverse selection). Dobbelklikk så på curve-symbolet på layeret og justér til du blir grønn og blå. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg