viddi_boy Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg skal rustsveise calibran min, det er ett rusthull under døra. hva bør jeg gjøre ?? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 lage til ei plate som passer(lager den større enn selve hullet.. Så legger du plata over huller der den skal være og tegner rundt.. så skjærer du ut på innsiden av strekene. Gjør du dette rikti bør du få et perfekt hull til plata du har laget :) Dette var grovt forklart.. det som er vanskelig er og tilpasse plata.. Det er jo gjerne litt profiler ogsånt og da må det stemme helt 100% for og slippe 10kg sparkel :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 sjønner åssen jeg skal få på platene, det jeg mener er etter det. hva bør jeg gjøre og hapå etter?? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Rustbeskyttelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg