Gå til innhold

CarFreak!'s bildetråd. (Update: Klar for å ta bilder igjen!) NB: Modemadvarsel!

Ranger emnet


CarFreak!

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder du serverer.. men det er jo det med hvitbalansen som ikke er helt stødig som moore sier.

 

Du kan også kalibrere skjermen din ved hjelp av Adobe Gamma. Et program som du laster ned fra nettet.

 

Bilde 9 trakk mest av min oppmerksomhet :)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende jeg er et sært, mørkt, dystert menneske, men jeg følte de første appelerte mer

Av en eller annen grunn

 

men de nye var også kjempefine :) Du er knallflink :D Hold på lenge?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

Ikke så værst dette her, optimalt sett er jo bilen speilblank og uten dråper,(snakker om de første bildene på side 1) synes det blir for mye av det på flere av bildene, dråper altså. Derfor liker jeg bilde nr 1 best, litt mørk og lumsk stemning. Dråpene spiller liten rolle på akkurat det bildet.

Du er flink til å utnytte en spennende location på flere av bildene. Hvitbalansen er jo nevnt tidligere. Hvis du allikevel er ute med stativ foretrekker jeg så lav ISO som mulig, støy er noe møøk :P stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med positive tilbakemeldinger folkens!

 

Naginata: Har ikke holdt på lenge med speilrefleks, selv om jeg har tatt en del bilder med vanlig digitalkamera. (står forresten i første posten min;))

 

kaz: Skulle gjerne hatt mindre dråper på bilen selv, men blir desverre litt vanskelig på denne årstia:( Gleder meg til sommeren! da skal det bli bilder av nypolert bil:D Tar forresten alle bilder med så lav ISO som mulig, 200 er det laveste på Nikon D70...

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje det som er litt negativt med d70, litt for høy ISO... men men, skal vel få til fine bilder fordet;)

 

håper virkelig det blir bra med snø til rally norway, må ta turen opp dit og titte (med kamera!)

 

var inne å tittet på siden din kaz, mye fete bilder!! god inspirasjon.

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår