knutsern Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har 230 et fra 740. helt komplett, litt lurvete ledningsnett, men ellers grei.. kan bytte likt! er motoren din fra 740 eller?? tlf 93632158( er litt sjelden inne på forumet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hvor står det at den ikke er 100% ??? er jo nyoverhalet. det eneste du trenger er jo motronic ledningsnett og sluttrinn eller et lh 2,4 nett med alt tilhørende eller eventuelt datasprut. pris avhenger jo seff av hva du vil ha med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 er ikke et 100% prosent ledningsnett. Men kan ikke du komme med ett sikkelig bud så er motoren din den, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 er vel egentli for langt unna uansett med tanke på frakt. jeg gidder ikke kjøre så langt eller betale all verden for å fraktet en slik motor hjem. den er jo ikke akkurat gull (bortsett fra toppen) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Som du sjønner er jeg ikke desperat for å selge motoren. Men selger jo til rett pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 e motor`n solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg