jeg ruller Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Motor står i Møre og romsdal men helt på grensa til sør trøndelag. Kom med bud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bare send pm med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er ikke så intressangt å bytte i ET visst jeg må betale ekstra. Det eneste som er forsjelig pådenne blokka å f blokkene er at det ikke er underspyling. Så denne blokka er ikke bare dritt. flere som har bygget sinnsjuke biler med org blokka. Desuten har vel 740 sådu trenger ikke bytte blokk for å få motorfesta til å passe. Men hva må jeg by? hvor står det at jeg selger en ET? er mer en FT. riktignok med et stempler men det har ikke så mye å si. er nyoverhalet og alt du trenger følger med untatt ledningsnett og slutttrinn for tenning/dyser. ledningsnettet er så føkka at det vil du ikke ha. har grilla to slutttrinn til nå og er rimeli sikker på at feilen ligger i nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 OKi, men hordan mener du byttinga skal være.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Motor står i bilen ennå. Starter og går en stund til den stopper. pga overoppheting av sluttrinn. aner ikke hvordan vi skal bytte. hadde tenkt meg 12k for motoren med alt som tilhører + girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 girkasse er det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 m46p fra 740tic :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 oki. trur det når ligge litt på vent visst jeg skal betale 12 imellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 hehe... jeg skule selge for 12k komplett. tenkte du skulle ji 8 mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Så du skal ji 4 for min. Hahah. Selger ikke for så billi da kan den like god stå å råtte i garagen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Kan gi deg 4500 for kun toppen,, hvis det er greit er den solgt og betalt i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 har ikke bruk for en b234f blokk og kasse, vil helst selge hele. men du er notert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 har ikke bruk for en b234f blokk og kasse, vil helst selge hele. men du er notert Fint.. send gjerne mail på akmotorsport@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hva er du villi til å by i mellom da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hadde vert intrissert i den visst den hadde vert 100 %, har ikke tenkt å mekke motor det første jeg gjør. Har ikke hatt 242 min på vegen på ett halv år så det må gå fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg