Cyberscott Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 skjer det noe her for tiden eller? :) Nice stå på! Gleder meg til å se mer! kommer litt oppdateringer etterhvert. skal begynne å jobbe masse med bilen snart. gatebil var en tur på værste i går så ikke umuli at jeg og golfen kommer i gatebil bladet snart :op: hehhe hvis noen kjenner noen med golf 2 vr6 så hadde det vert kjempe bra hvis de hadde satt for hjula på en vekt og målt foraksel last. trenger å vite vekta forran på en golf 2 med vr6. \\fredrik Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Update ? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Update ? det kommer det kommer =) må bare få tid hehe ser du er fra askim. kjenner jeg deg? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Nei det tror jeg ikke :) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Gleder meg til update:) Rått prosjekt:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Nei det tror jeg ikke :) oki hehe :P Gleder meg til update:) Rått prosjekt:D det kommer etterhvert. =) har kjøpt litt mere gromme deler og er en stor update når det gjelder karossriet :rolleyes: //Cyberscott Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 har forresten fått tilatelse til å bygge denna bilen da :P ser ut som jeg har glemt å nevne det her :P hehe men trenger hjelp av noen som har golf 2 med vr6. trenger å vite den fakiske vekta på bilen forran med motoren montert. \\cyberscott Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 bra tråd=) veldig spennende og lese tråden din! gleder meg til og lese mere Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Får vel oppdatere litt her da siden jeg har kjøpt litt godsaker til bilen :p: rolleyes fikk en meget digg pakke i posten i dag. Stage3 VF Engineering kompressor kit : smil : trur detta kommer til å bli sykt morro. gleder meg sykt til å begynne å montere dette her. stor takk til morten og kim ;) noen bilder: Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 har oxo kjøpt litt annet snacks. splitter nye happich ruter og front ruter: og en rallye front til. denne er nesten nye og derfor sinnsykt strøken : eek : skriver litt mere info litt senere i dag men er så gira nå så kan ikke sitter på datan da :p Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 FY F.... PÅ DOVRE! GLEDER MEG :D ser faen meg konge ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 FY F.... PÅ DOVRE! GLEDER MEG :D ser faen meg konge ut ;) :thanks Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Fett! Nå begynner det å ta seg opp ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 he he ;) husker du snakke om dem rutene på msn! VIL ha hvis du blir lei dem :D fikk du meld min og Rallyen som va til salgs Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 grisefett prosjekt....såg ut som dette blir en ufatteli strøken 2er....er litt småfrelst av golf 2 selv....stå på Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg