Tazzen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 ser ut til å bli knall dette!:) åssen type luftinntak erdet på skjermen? vito? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 ser ut til å bli knall dette!:) åssen type luftinntak erdet på skjermen? vito? lingner veldig på sånn merce riller ja... men de jeg har ver sånn ferdig brakett til å sveise inn.. trur det er bilde av den i begynnelsen på tråden.... Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser godt ut dette! Hvor kjøpte du rillene fra merca og panser holderene? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser godt ut dette! Hvor kjøpte du rillene fra merca og panser holderene? Hei du.. rillene kjøpte jeg av en kar på forumet og panser løfterene kjøpte jeg på http://www.autospar.no/ ;) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Blir noe dritt når anlegget har tømt sentrallåsen, du ikke kommer inn i bilen, å må ringe meg for å få hjelp da Fredrik. :P hehe. Godt Audien Har Audi Dørhåndtak MED nøkkelhull, til tross for sentrallås. :P Men ser jo skikkelig bra ut da. Begynner å bli heftig detta. :D Gleder meg til motorbygget starter, og vi skal prøvekjøre kjærra :D Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 men hva synes folket om breddinga???? har noen noen bilder av golfer som har gjort lignene eller no? Er vanskelig å se hvor bra det er på bildene da. Du har bare skjært hakk inn og dratt det ut? Kan se litt balle ut hvis den ytterste knekken er borte. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Er vanskelig å se hvor bra det er på bildene da.Du har bare skjært hakk inn og dratt det ut? Kan se litt balle ut hvis den ytterste knekken er borte. ja bildene lyver litt ja,.. har skjært hakk ja og dratt de ut.. har aldri gjort detta før så hadde vært kult med noen forslag på hva som blir pent på golf... har jo sett noe men.. G60 breddere som er strøkne er vel ikke så lett å få tak i lenger?? vil ha litt lav bil.... Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Einser bakre skjermkanter er jo alltid greit å få på. Både foran og bak....lett å modde de så det blir bredere også. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Einser bakre skjermkanter er jo alltid greit å få på.Både foran og bak....lett å modde de så det blir bredere også. har du noen bilder av golf 2 som det har blitt gjort på a? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Det ligger mange bilder av div stålbredding på inspirasjonstråden!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 dette blir konge men jeg likte ikke fronten (den på sveisa delen) men resten blir konge gleder meg til og se vidre hva som skjer:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Blir noe dritt når anlegget har tømt sentrallåsen, du ikke kommer inn i bilen, å må ringe meg for å få hjelp da Fredrik. :P hehe. Godt Audien Har Audi Dørhåndtak MED nøkkelhull, til tross for sentrallås. :P Men ser jo skikkelig bra ut da. Begynner å bli heftig detta. :D Gleder meg til motorbygget starter, og vi skal prøvekjøre kjærra :D he he.. da må jeg krype igjennom bagasjen..hehe.... må se å få kjøpt meg motor jeg.... gleder meg sinnsykt til første gang den starter og skal ut på veien.. PS. komnmer noen små opdateringer snart Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 detta driver jeg med om dagen....... bør jeg ta vekk den gamle grå grunninga før jeg tar på syre grunning???? Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 du trenger ikke men får å få et bra resutalt så bli det best å fjerne gammle grunningen først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 du trenger ikke men får å få et bra resutalt så bli det best å fjerne gammle grunningen først:) mhm.. ;) tenkte meg det... driver å sveiser igjen hulla etter at jeg har kappa vekk rust hull... ikke spesielt morsom jobb men... Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg