iverzen Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Har en 91 corrado g60 med clk kompressor (eaton) Lurte på hvordan andre har gjort det med tanke på luftfilter, veivhus ventilasjon og no andre greier..Bilder hadde vert fint. Er eaton kompressorer noe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Har lest ett sted at eaton gir mye varme, og har dårlig effektivitet i forhold til krefter inn-luft ut. G-laderen er vistnok mere effektiv. Hvor godt underbygd dissse påstandene her er veit jeg ikke. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 G-laderen er nok mindre effektiv enn en skru kompressor så bare å kjøre på med eaton. Jeg kjøpte meg en men satt på turbo istedet. Er mange muligheter å montere en på så du får søke litt på google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg