Mazda 626 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hei! Holder på i dette øyeblikket å skifte termostat. Leser i Haynes-boka at jeg må tømme kjølesystemet. Prøvde det men den ene slangeklemmen og slangen sitter så godt at det er veldig vanskelig. Vil ikke kjølevæska tømme seg når jeg tar ut termostaten? Er det ikke da unødvendig å ta av slangen ved radiatoren? Haster litt, da jeg gjerne vil få gjort dette så kjapt som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Pleier som regel å nøye meg med å løsne plaststussen/bendet i bunnen av vannpumpehuset og bøye slangen unna (altså uten å koble av den nedre radiatorslangen på noe sted). Men ettersom du skal skru på en G3 er det sikkert ei servopumpe i veien for å få gjort dette (dette aner jeg lite/ingenting om, ettersom ingen av mine Golfer er så moderne at de har servo). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg