Fres Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei, nå som bilen endelig er på veien igjen er jeg veeeeldig var på alle slags lyder og spørr derfor: Når jeg har vært ute å lufta meg en liten tur, kjørt veeeeldig pent maks 3000 rpm. Bare puttra avgårde i 20min, og parkerer bilen i garasjen igjen så klukker det veldig i radiatoren. Tempen i bilen viser fred og ingen fare, ligger midt på målern. Når jeg monterte gitter foran radiatoren før idag la jeg merke til at den var veldig stygg. Kjøleribbene var noen steder helt most, de linjene som går mellom ser da hele og fine ut (det er vel dissa som fører med seg vannet?) Jeg bare sjekker for å være på den sikkre siden. En brand new motor var dyrt nok :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 metallet utvider og krymper etter temperaturen. Kneppelyder er normalt og det blir ikke færre av dem dersom mange av kjøleribbene er bøyde :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jammen det var godt å høre :P Trur jeg bekymrer meg for mye hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg