*TKV* Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Er det e36'en du tar med på ringen? Det gleder du deg vel til? :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jah blir E36'en på ringen jah... men er vel mere scouting.. for jeg skal nedover en tur med rx'en også.. og da er ikke akkurat målet det samme.. jeg SKAL klare på under 10min... tenkte å ta meg en ferie hvor jeg kunn er der for å kome under 10min... hvis 10 min blir for enkelt for det bare være men blir det for vanskelig... så må jeg bare prøve hardere ;) hehe... hadde hvert DRIT fett å dratt ned en gjeng for å prøve.. hehe men det får vi ta senere først nå er det turist ferie nedover sør tyskland... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Du får kose deg i Tyskland da. Kjøre litt fort på autobahn, selvom de ligger i omtrent 200 hele gjengen, med vanlige biler da. :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Blir med på ringen til neste sommer jeg, med RX-en min :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg vil være med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 da var vi plutselig 3 ;) hehe.. får se hvordan det går med bilen i vinter.. men hvis bilen er klar for det.. skal nok jeg nedover, igjen.. men hvis dette blir planen må vi arrangere tur ass.. :thumbs Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hadde vært utrolig morsomt å kjøre kolonne fra bilforumet ned til Ringen. Kunne jo hatt en liten uoffisiell konkurranse også ;) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 jah hadde hvert jævlig kult.. lukter starten på en plan jeg nå Jabra: skulle ikke du lage prosjekt tråd? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Får kanskje somle meg til det i løpet av dagen :) Får stikke ned i garasjen og ta noen bilder.. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 da har jeg hvert å titta på den rx-7 en og skal ordne med lån og sånn så blir det mest sansynlig handel til uka.. fikk ikke plass i den da :S hehe liten japse som har hatt vettu :S:S:S men skal da prøve den til uka og mest sansynlig handle. selvom den ikke var så strøken som det han så ut til å være men shitt au.. fikk foresten bot på 6500 i dag... den svei 10% av en rx-7 det.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Jah da står det en bil på gården en rød en med matt svart panser HMM lurer på hvem denn er sin? og hva er det som stikker så fælt i lommen min?... OI det var en nøkkel...... kanskje den passer??? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 På tide å få seg en wankelmaskin som fungerer nå paperboy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Gratulerer med ny bil ;) Kan jeg få interiøret baki? Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 er nok ikke noe særlig interiør å snakke om hvis du ikke vil ha asfalt mattene.. kjørte den hjem fra fredik stad i dag også plutslelig slutter den å gå rent umulig å få den til å gå på tomgang.. skjedde men den bygde trykk på 5 gir.. noen som har noe anelse?? drit fet lyd da ;) hehe :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Har du noe bilder? :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg