golf2"turbo" Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 var relet som var defekt til meg. skiftet det og lampene har fungert problemfritt siden Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kugan Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Halla! Har solgt min C200Kompressor og kjøpt E220 CDi, nemlig med fabrikk montert original Bi-xenon! Null problem!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg pleier å vente med å slå på lysene til jeg har starta bilen jeg av gammel vane. Men på min så "slår de seg av" når jeg kinner uansett da :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Mine fungerer også helt fint når motor er slått av. Når motor blir slått på blir det disco! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg