Simkin Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 kjøper en Coupe Type 85 med 20v Turbo motor over nyttår. men den mangler eksos fra turbo, manifoil er der.. hvor skaffer jeg eksos til dette? er det noen som lager? fåes det kjøpt i tyskland? tenkte jeg skulle sjekke om det kunne kjøpes før jeg evt lager et selv.. å isåfall, pris?? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Du får ikke kjøpt denne eksosen da bilen aldri kom med 20V turbomotor orginalt:) Du må lage et eksosanlegg selv eller få noen til å lage det for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 hva slags 20v motor har du aan aby 3b....... kan faa kjöpt deler baade i sverige og tyskland.. norge og krb har helt sikkert noe?? Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 he he misforsto litt jeg, men det maa være mulig og skaffe noe, i tyskland eller sverige, er ikke sikker paa hvor store forksjellene er under paa coupe og ur'en. ??? Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Det står jo ikke noe om at det er en quattro han har kjøpt, så da er det vell litt forskjell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 nei, er framhjulstrekk :( motoren er AAN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Er det denne som er lakkert i "safran" farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 lager krb eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg