Roberto Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Noen som har noen tips, har hørt det var noe tull med staget som går inn til kammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 hehehe.... Det staget må du nok ha, dersom du skal bruke den mekaniske pumpa der. Staget gjør at den funker. Null stag, ingen pumping! ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Ratata hehehe.... Det staget må du nok ha, dersom du skal bruke den mekaniske pumpa der. Staget gjør at den funker. Null stag, ingen pumping! ;) Hø? Du mistet meg i svingene der.. Vet hva du mener, men skjønte ikke hvorfor du skrev det? Uansett, pumpen er byttet, gikk helt fint det.. holdt staget inne med et skrujern bare... Nå går den som et udyr igjen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 hehe Det staget der, går nemlig ut & inn, og dytter på den innvendige armen på bensinpumpa. Dette må til for at pumpa skal virke. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Ratata hehe Det staget der, går nemlig ut & inn, og dytter på den innvendige armen på bensinpumpa. Dette må til for at pumpa skal virke. ' Ja jeg vet jo det! Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du sier det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg