Volvo245TIC Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Har en 264 som hadde vært dritkult å taksenka, hvor mye jobb er dette? Er det vanskelig å få godkjent? Hvordan gjøres det med dører og ruter? Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hvis du i det hele tatt skal få det godkjent så må du ha jevn kontakt med bt, send en mail og hør. ja det er mye jobb og taksenke en volvo eller saab for den saks skyld! ruter spesialbestilles Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hvis du i det hele tatt skal få det godkjent så må du ha jevn kontakt med bt, send en mail og hør. ja det er mye jobb og taksenke en volvo eller saab for den saks skyld! ruter spesialbestilles Jevn kontakt trengs vel ikke.En skriver en seriøs søknad og når en får svaret i posten står det at den godkjennes (så lenge søknaden er seriøs og senkingen er innen fornuftens grenser)så lenge et godkjent oppretterverksted dokumenter at de går gode for sveisene. Enkelt og greit. ang ruter så er vel lkke lexan eller laminerte ruter godkjente som sideruter. Rutene skal være herdet/knusbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ligger vel allerede godkjenning for senking tilsvarende 262c, så ved bruk av ruter fra den så skal det ikke by på noen problemer. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Hvor mye har du tenkt å senke a? 10cm eller så det er igjen 10cm med ruter? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Var bare en tanke jeg hadde.. men tror det blir for mye jobb.. Men hadde jo vært rått da:) Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ikke for og være slem eller noe slikt men etter min mening syns jeg ikke det er så rått, så den lilla til maxis, dritfet bil, ikke det, men er sikker på att den hadde vært 10 ganger så kul uten taksenking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Holder med LaSSiss her jeg, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 taksenking var vel kult på 80 tallet? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Jevn kontakt trengs vel ikke.En skriver en seriøs søknad og når en får svaret i posten står det at den godkjennes (så lenge søknaden er seriøs og senkingen er innen fornuftens grenser)så lenge et godkjent oppretterverksted dokumenter at de går gode for sveisene. Enkelt og greit. ang ruter så er vel lkke lexan eller laminerte ruter godkjente som sideruter. Rutene skal være herdet/knusbare. ok, jeg skjønner at du har en kamerat som har fått godkjent en boble taksenkt og med turbo! og få ett oppretter verksted til å gå go for noe arbeid en enkelt person gjør er ikke enkelt og ingen vil vel godkjenne det for deg! hvis ett verksted skal gå god for sveisene til feks deg så må de være der nå du sveiser litt for å se at du ikke sveiser for kaldt eller lager masse porer i sveisen! jeg jobber som oppretter og vet hva jeg snakker om! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ok, jeg skjønner at du har en kamerat som har fått godkjent en boble taksenkt og med turbo! og få ett oppretter verksted til å gå go for noe arbeid en enkelt person gjør er ikke enkelt og ingen vil vel godkjenne det for deg! hvis ett verksted skal gå god for sveisene til feks deg så må de være der nå du sveiser litt for å se at du ikke sveiser for kaldt eller lager masse porer i sveisen! jeg jobber som oppretter og vet hva jeg snakker om! Hehe,å så tøff du var da:roll: Har fått tillatelse til litt av hvert hos biltilsynet selv,så selv om dine PERSONLIGE meninger sier noe annet er det meste mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 For å forsøke å svare litt seriøst: Når en sender inn en søknad om ombygging så må vi ikke glemme at det er den personen som vudrerer søknaden som avgjør allt sammen. I utgangspunktet har de lov til å godkjenne hva som helt,men de er ofte redde for å ta avgjørelser selv så det er derfor de krever papier på allt mulig. Har selv fått igjennom slike søknader.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg