Gå til innhold

Taksenking

Ranger emnet

Volvo245TIC

Anbefalte innlegg

hvis du i det hele tatt skal få det godkjent så må du ha jevn kontakt med bt, send en mail og hør. ja det er mye jobb og taksenke en volvo eller saab for den saks skyld! ruter spesialbestilles

Jevn kontakt trengs vel ikke.En skriver en seriøs søknad og når en får svaret i posten står det at den godkjennes (så lenge søknaden er seriøs og senkingen er innen fornuftens grenser)så lenge et godkjent oppretterverksted dokumenter at de går gode for sveisene.

Enkelt og greit.

ang ruter så er vel lkke lexan eller laminerte ruter godkjente som sideruter.

Rutene skal være herdet/knusbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevn kontakt trengs vel ikke.En skriver en seriøs søknad og når en får svaret i posten står det at den godkjennes (så lenge søknaden er seriøs og senkingen er innen fornuftens grenser)så lenge et godkjent oppretterverksted dokumenter at de går gode for sveisene.

Enkelt og greit.

ang ruter så er vel lkke lexan eller laminerte ruter godkjente som sideruter.

Rutene skal være herdet/knusbare.

ok, jeg skjønner at du har en kamerat som har fått godkjent en boble taksenkt og med turbo! og få ett oppretter verksted til å gå go for noe arbeid en enkelt person gjør er ikke enkelt og ingen vil vel godkjenne det for deg!

hvis ett verksted skal gå god for sveisene til feks deg så må de være der nå du sveiser litt for å se at du ikke sveiser for kaldt eller lager masse porer i sveisen!

jeg jobber som oppretter og vet hva jeg snakker om!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg skjønner at du har en kamerat som har fått godkjent en boble taksenkt og med turbo! og få ett oppretter verksted til å gå go for noe arbeid en enkelt person gjør er ikke enkelt og ingen vil vel godkjenne det for deg!

hvis ett verksted skal gå god for sveisene til feks deg så må de være der nå du sveiser litt for å se at du ikke sveiser for kaldt eller lager masse porer i sveisen!

jeg jobber som oppretter og vet hva jeg snakker om!

Hehe,å så tøff du var da:roll:

Har fått tillatelse til litt av hvert hos biltilsynet selv,så selv om

dine PERSONLIGE meninger sier noe annet er det meste mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forsøke å svare litt seriøst: Når en sender inn en søknad om ombygging så må vi ikke glemme at det er den personen som vudrerer søknaden som avgjør allt sammen.

I utgangspunktet har de lov til å godkjenne hva som helt,men de er ofte redde for å ta avgjørelser selv så det er derfor de krever papier på allt mulig.

Har selv fått igjennom slike søknader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider