Rally Koffen Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Heisann, var akkurat på Buskerud Storsenter da jeg satt i bilen å venta å kikker på bilene ser jeg en svart Sierra Sedan med Cosworth vingen å cosworth merke på bagasjelokket å tenker at det er en ungdom som har lagd en wanna-b men så kommer den en mann i rundt 30åra å kjører vekk med den, virka helt orginal og da jeg sjekka på vegvesen.no så var den en cosworth :) Var egentlig ganske pen :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Oj grattis,,du så en cosworth, this must be your lucky day, i give you a teddy bear to , so your day is really furefilled:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Oj grattis,,du så en cosworth, this must be your lucky day, i give you a teddy bear to , so your day is really furefilled:) Nå ja. Vil si det faktisk er ganske sjeldent man ser org cossier rundt om jeg da. Hvertfall ett sjeldent syn rundt om her. 99% av dem er jo styla i stykker. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Glenn da. Denne har vi jo sett mange ganger om kveldene når vi er ute.. Holder til like ved dama den bilen der.. :) Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Glenn da. Denne har vi jo sett mange ganger om kveldene når vi er ute.. Holder til like ved dama den bilen der.. :) Kan ikke si at jeg har sett den før :hvaskjera Var en skalla kar 35+ som kjørte den Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Altså.. orginale cosworth'er er egentlig ganske sjeldent.. De fleste er ombygde, vel.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 var jo stål felg å :D Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 jepp han bor i krokstadelva, kjører en rød esc cos også... syns du burde sladde skiltnr jeg. fort... men Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 jepp han bor i krokstadelva, kjører en rød esc cos også... syns du burde sladde skiltnr jeg. fort... men fjærna bilde i stede... er det ikke dama hans som eier den røde cossien ? var ihvertfall ei jente som eide den før ... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg