Jonte Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Golfy Skal du selge bilen nå?Så anonnse på autodb.no.Litt stiv pris foen en 320 da men.. Lykke til.:) Er ikke så stivt. Seriøst påkostet bil. Dessuten er det lov å prøve seg! :) Jeg fikk så lyst på E30 Cab Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Mye skal du ha igjen for den 320`n din? int i en sånn en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jonte: bare lurte litt på denne russebilen som står i signaturen din. Hvilket år var det dere hadde den? Kanskje det var den samme vi hadde i '98. Det var en Superwagon (lang econoline) med en 7,5 liter. Reg.nr var BL 77..... eller BL 67..... Hadde vært moro å vite Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Beamer Screamer Jonte: bare lurte litt på denne russebilen som står i signaturen din. Hvilket år var det dere hadde den? Kanskje det var den samme vi hadde i '98. Det var en Superwagon (lang econoline) med en 7,5 liter. Reg.nr var BL 77..... eller BL 67..... Hadde vært moro å vite Nei, den vi hadde var med reg nr PN XXXXX, og det var en 5,7 liter. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Litt bilder! Felger - 9x16 Aez Paron M3 - Baksete M20B20 DVD-system Bilen! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Jonte Litt bilder! M3 - Baksete Det er vel ikke M3 baksetet? Jeg har nettopp satt inn M3 skinninnredning i min bil og baksetet mitt er kùn for to. DVS at det er masse sidestøtte på sidene og i midten.. Har ikke bilde nå men kan ta i ettermiddag.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 :D Første gang jeg har sett et bilanlegg som må betegnes som koselig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by 325IX Originally posted by Jonte Litt bilder! M3 - Baksete Det er vel ikke M3 baksetet? Jeg har nettopp satt inn M3 skinninnredning i min bil og baksetet mitt er kùn for to. DVS at det er masse sidestøtte på sidene og i midten.. Har ikke bilde nå men kan ta i ettermiddag.. Finnes to forskjellige typer. Den du har og den jeg har. Du har 4 seter. Jeg har 5 seter. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Jonte Finnes to forskjellige typer. Den du har og den jeg har. Du har 4 seter. Jeg har 5 seter. Stemmer det. Trodde ikke de hadde levert med M3 med 3-plassers setet ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Surfa på Bmwguiden og fant bilder av bilen min på treff, før jeg kjøpte den. Tøft! :) Her ved siden av BMW324TDa sin! :D :D :D :D :D Gammelt interiør dog. Ellers er bakrutespoiler og venstre sideskjørt bestilt. Så da blir det lakkering av spoiler, skjørta, lyktelistene og sidelistene snarest! Ellers skal jeg montere dørtrekk, tåkelys og småtteri! :) Bilder kommer!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Husqvarna_Power Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Sinnsykt strøken bil Jonte!:) ser den skal selges, hva hadde du tenkt deg av kr.? Siter - 2002 Golf gti tdi 150pd x - 2004 KTM 125EXC me motard sett x - 2003 Husqvarna wre me motard sett å full trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 wow, bilder tatt av meg faktisk :) Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Husqvarna_Power Sinnsykt strøken bil Jonte!:) ser den skal selges, hva hadde du tenkt deg av kr.? Jeg har lyst på cab, E30. Men, det er ikke før sommeren da. Jeg tenkte meg 60000 for bilen. Den er påkostet mye penger, og jeg påkoster den mere nå. Det blir mere med tida om den ikke blir solgt. Har tilbud på motor, og jeg er så usikker på om jeg skal slå til på dette, det hadde vært jævla morro. Men, cab er også morro! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Jonte Jeg har lyst på cab, E30. Men, det er ikke før sommeren da. Jeg tenkte meg 60000 for bilen. Den er påkostet mye penger, og jeg påkoster den mere nå. Det blir mere med tida om den ikke blir solgt. Har tilbud på motor, og jeg er så usikker på om jeg skal slå til på dette, det hadde vært jævla morro. Men, cab er også morro! du kan ikke rekne med å få igjenn penger du har lagt i stash til bilen, heller ikke arbeid du har utført... men om du bare vurderer å selge, kan man jo bare si den prisen man selv synes den er verd.. syntes det var mye med 45k når du kjøpte den også jeg, men jeg har jo ikke satt meg så nøye inn i saken :-) men for 60k kan man jo finne en shabby e36, eller en ekstremt strøken e30 325i... Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg