325IX Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Jonte *snip masse planer* Har masse planer i vinter jeg også.. ;-) Det er værre med nok kroner.. Kunne tenkt meg å fått skremt opp motoren litt. Lurer litt på porting/kvasskam. Hørte hos Motortechnik, men de skulle ha 10k bare for å bytte kam, inkl kammen da.. Ellers MÅ jeg få inn et skikkelig interiør. Hvis noen har grå/sorte tepper, hattehylle og baksetet er det bare å skrike ut... Må vel få inn et lite multimedie anlegg etterhvert også.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by 325IX Har masse planer i vinter jeg også.. ;-) Det er værre med nok kroner.. Kunne tenkt meg å fått skremt opp motoren litt. Lurer litt på porting/kvasskam. Hørte hos Motortechnik, men de skulle ha 10k bare for å bytte kam, inkl kammen da.. Ellers MÅ jeg få inn et skikkelig interiør. Hvis noen har grå/sorte tepper, hattehylle og baksetet er det bare å skrike ut... Må vel få inn et lite multimedie anlegg etterhvert også.. Interiør får du av meg. Må få tak i bilder fra han der fyren. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 jonte:hvis du skal ha nye sideskjørt så fant jeg denne i billisten BMW E30 Rieger GTS skjørter. Prisant. kr 1.000,- Tlf. 98447233 (Rogaland) mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by kas jonte:hvis du skal ha nye sideskjørt så fant jeg denne i billisten BMW E30 Rieger GTS skjørter. Prisant. kr 1.000,- Tlf. 98447233 (Rogaland) mvh Solgt! Fan Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Jonte Solgt! Fan Jeg har bestil GTS skjørt hos tuningstore.no, 1600,- Ikke originale Rieger, men disse skal vist ha bedre passform og finish! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by 325IX Jeg har bestil GTS skjørt hos tuningstore.no, 1600,- Ikke originale Rieger, men disse skal vist ha bedre passform og finish! I glassfiber eller plast? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Bmw345 Alt fra tuningstore er i glassfiber. Er jo det greieste det syns jeg. Har bestilt all styling derfra, og er meget fornøyd med det. Har faktisk bedre passform en Rieger alt sammen... Har faktisk montert Rieger GTS på en annen E30, så jeg har noe å sammenligne med. Trond Da skal jeg bestille derfra jeg også. Får du med monteringsanvisning osv på dette fra tuningstore? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Jonte Da skal jeg bestille derfra jeg også. Får du med monteringsanvisning osv på dette fra tuningstore? Regner med det, uansett er det ingen stor deal å montere disse skjørta. Jeg skal gi deg en kort guide, når mine er montert ;-) Det som er litt kjedelig med tuningstore.no er at de har 4-6 ukers ventetid, fordi alt bestilles, de har ikke lager. På en annen side, det er jo halve prisen av andre, så det er verdt å vente! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by 325IX Regner med det, uansett er det ingen stor deal å montere disse skjørta. Jeg skal gi deg en kort guide, når mine er montert ;-) Det som er litt kjedelig med tuningstore.no er at de har 4-6 ukers ventetid, fordi alt bestilles, de har ikke lager. På en annen side, det er jo halve prisen av andre, så det er verdt å vente! Har tatt kontakt med dem. Han skulle si ifra når han hadde fått inn :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Oppdatering! - M3 dørtrekk mottat fra Racing Power. - Tåkelys, plastdeksler osv og et setebelte fra kris. Har styling planene klare nå. Driver å ordner diverse deler nå. - GTS sideskjørt, prøver å få tak i et nytt på venstre side, ellers blir det to nye fra tuningstore.no - GTS vinge! - 60/40 senk med Gule Koni rundbaut - DTM leppe under fangeren forran. - Tåkelys i fangeren - Lakkere sidelistene i bilens farge - Chrom M3 speil - Evt takvinge (overkill?) Lyst på 8,5x17+10x17 felger, men vet ikke hva jeg skal gå for. Brock B1 eller Azev A? Noen andre tips? Da blir 9x16 felga vinterfelger. Kjelke? Driver å pusser ned MIM felga nå, skal spraye dem snart. Så må jeg anskaffe vinterdekk.. Bilder kommer! Alt kommer etter at jeg får lønningen min i desember, noe blir sparet til motor! Også får vi håpe bilen blir stereo-demo-bil! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Bilen har fått skiftet bakstilling til 325 nå. Skivebremser er dermed montert. Dette ser litt bedre ut enn tromler! :) Bilder kommer av bilen i det kalde nord. Og av deler jeg har liggende som skal monteres i nærmeste framtid. Felgene er snart ferdig pusset, så da blir det lakkering og vinterdekk. Det er glatt å kjøre 225/40/16 på frostbelagte veier.. :) Spinner løs uansett :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Jonte Bilen har fått skiftet bakstilling til 325 nå. Skivebremser er dermed montert. Dette ser litt bedre ut enn tromler! :) Bilder kommer av bilen i det kalde nord. Og av deler jeg har liggende som skal monteres i nærmeste framtid. Felgene er snart ferdig pusset, så da blir det lakkering og vinterdekk. Det er glatt å kjøre 225/40/16 på frostbelagte veier.. :) Spinner løs uansett :) Da ble det vel bra. Kjører du på sommerdekk enda? Kjedelig hvis du skulle komme borti noe da.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by 325IX Da ble det vel bra. Kjører du på sommerdekk enda? Kjedelig hvis du skulle komme borti noe da.. Bilen har stått i ro en stund. Og da var det bart ute.. Skal legge om nå. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Fet bil da må jeg si.. Selv om bildene på første siden ikke fungerer? Upp noen nye da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Skal du selge bilen nå?Så anonnse på autodb.no.Litt stiv pris foen en 320 da men.. Lykke til.:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg