svenno Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Kosn seter kan man monere i bilen?jeg har en cl 1990modell men vil ha litt bedre seter Og så har jeg runde lykter på min passat og så er den plastiken runt ødelagt,går det ant og få tak i ny den?eller må man kjøpe en ny lykt?(legger ved et bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkiz Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Kan vell montere de fleste setene ville nå jeg tru. har aldri tatt ut stolen i min men trur det skal gå med det meste;) Lykten er jeg ikke sikker på, har ikke sånne så!;) Siter -91 Audi 80 2.0 *94 Opel Vectra 2.0i *90 Vw Passat 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 du kan stikke på huggeri å kjøpe seter fra en GL, de har litt bedre seter. så ut som en velholdt passat foresten :) angående lykta vet jeg ikke, du kan jo høre me huggeri eventuelt norsk bildel senter men tviler vel på at du får tak i bare den plast biten. men du kan jo kjøpe hele lykta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenno Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Heia..skal gjøre det,passaten er meget bra stand,og fin og rustfri Fikk den bilig også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg