Marvil Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Fet bil.. :) Noen tips; - Lik størrelse på sidespeila (enten stor på begge, eller små på begge) - Nye skilt (da de nye har bokstaver som er monospacet, og du slipper at skilt som inneholder tallet 1 bli mange cm kortere enn det burde, og dermed ikke fyller ut skiltutsparringen i fangern) - S4 hekk elns (mest pga høydeforskjellen sideskjørtene skaper) - Faceliftlykter bak (evt noe annet som har rød og klarglass sammen, som ikke er lexus) - Lakk på spylerdysene Hva er prisen på bilen..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det med kassen er godt spørsmål eg limte topplata sist ser dokker oioioi dreit på draget der ja det med hekken ja en s4 bakfanger har ikje sett noe forsjell på di fra vanli audi eg syns nå di ser like ut eller driter eg på draget da prisen er vell 130000peng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det med speila da fins det småe speil te begge sidene o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 felgene er til salgs kr 4000 litt småskader på di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 felgene er til salgs kr 4000 litt småskader på di Send meg en mail med et litt mer detaljert bilde av felgene du :) exmith@gmail.com Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 det med speila da fins det småe speil te begge sidene o Du kan bestille orginale speil fra England, for der er bilene høyrestyrte og speilene sitter da omvendt i forhold til en venstre styrt bil;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 er ikke bare bare å bygge kasse hvis man stresser litt :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 nai men det funker som mann di subbene det der tak lys holdergreia framme detter utav taket når eg spiller max er jo rett før heila taktrekket kommer ned jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Send meg en mail med et litt mer detaljert bilde av felgene du :)exmith@gmail.com Ser du har A3... hvis de er ment til A3'en vil de nok ikke passe, da A4 og A3 har forskjellige boltsirkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ja har ikje a3 5'100 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 akkurat, 5x112 på a4, 5x100 på a3.. hvis a3 eiern ikke visste om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Audi som alle andre audi.... Hvor er dama sier nå jeg:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 må få feste fangeren/tilpassa den litt bedre på sidene forran :) men ellers bra Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ja an håptte av da jeg klarte å kjøre over ein brustein som låg paasse til i veien faens kommune folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg