henrylee Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Dette er et restaurenings objekt, men bilen skal være hel.Den har stått i carport og garasje siste 10 årene. Motor er demontert, men alle delene skal være der, også endel nytt. Ny sjerm og front, og ny topp.. Det er en meget tøff og sjelden bil om den settes i stand.. Aner ikke hva denne er verd, men kom med bud, så blir vi sikkert enige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrylee Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 stilig bmw :D den hadde vert noe og hatt på vegen ja :D Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 legg den ut på bimmers.no, sikkert lettere å få solgt den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrylee Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja, får prøve det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nam Nam, og jeg som har en gammel M3 firer jeg ikke helt hva jeg skal putte i.....kiddie Knips noen flere bilder av den da? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrylee Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skal få gjort det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg