eiriksmil Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Gratulerer med ny bil :) Hva er planene for denne da? Håper du gjør denne skikkelig strøken :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ble ikke solgt til han.. Men bilen er solgt da.. Noen deler ligger her enda og er til salg: -Panser scoop -Brede baklykter -Luisi ratt med boss -Sorte dørpanel til dørene og bak Så hvis noen trenger dette så ta kontakt her eller pm.. Nice price på delene,bare å komme med bud:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Bilen ble solgt til meg:happyhappy: Gleder meg til jeg skal begynne med bilen. blir vel det tar en god stund før jeg blir ferdig med den, men den skal nok bli bra:partyon: Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Stemmer..solgt til Sindre:) Ratter er solgt til han også.. Håper du tar godt vare på den da:) Bare å si ifra hvis du trenger hjelp med noe.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jon Arne: Det kan komme noen spørsmål fra min side etter hvert ja, men jeg finner vel meste av informasjon på andre tråder på forumet Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Må få opp noen bilder nå da! Hører du har arbeidet,skrudd å lakkert som en helt siden lørdag.. Det er gutten sin det:D Funnet ut hva du skal gjøre med bulken og hullet da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Btw,Sindre tar vel over denne tråden(?) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 bulk og hull er fikset. i dag/morgen blir det vel at jeg skall begynne med el-nettet på golfen, noe jeg gruer meg til. kommer noen bilder etter hvert. blir vel jeg tar over denne tråden nå:coplight Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 bilder kreves snarest :D spesielt av høle ditt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 El-nettet er 0 problem. Monter sikringsboksen,dra de få ledningene som skal være til baklysene bakover,og rester framover:) Ser fort hva som er hva når du legger det utover. Hvis du får problemer så er det bare å spørr her på mk1-forumet. Får sikkert hjelp via bilder eller god forklaring.(noe jeg er dårlig på:P) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Blir morro å se hvordan bilen blir! :) Jeg sier bare en ting; jeg vil se bilder, bilder og bilder :D Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 ble bare ett nytt og ett gammelt bilde av bilen, pga at jeg ikke har kabel til mobilen min Før lakkering Etter lakkering Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Looking good :D Sveisa du hullet fram ved pedalene? Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre7633 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Looking good :DSveisa du hullet fram ved pedalene? ja, noen måtte jo gjøre ferdig arbeidet som Jon Arne ikke gjorde ferdig:thumb Siter Sindre 91 mod Bor: Frosta, Nord-Trøndelag Bil: Peugeot 405 GTX Bil: Golf mk1 83 mod (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 det ble jo strøkent, nesten like strøken som deg! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg