Jon Arne Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Dårlig feedback her gitt... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Er d gitt.. Elsker det som folk som ikke liker golf kaller stygg golf. Synes d er drit tøft. lurer på om jeg skal snadblåse tak grind mi også. Å bare la den stå. blir nok bare en jerrykanne og en koffert i grinda mi. Å lik-kiste når der treff.. D blir antagelig sjakk brett lakkert.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe..Tok takgrinda fra en mercedes jeg = røst:P Pussa ned panseret ja,stått i 2 dager nå(litt regn) å det er brunt ja:D hehe Blir jerrykanne,dekk,koffert og tre-ski på mi:D Har btw montert frontruta,cleana bakluka,sveisa ferdig andre siden og rustgrunnet en god del idag.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Må si jeg liker arbeidet deres :) Blir spennende å se resultatet! Kjør på;) Moro å ha skikkelig selvbygd bil i god tid før man får lappen... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hehe,takker takker:) Ja,driver å tar lappen nå,så håper jeg får ferdig bilen i samme tid med lappen..Men,mye igjenn:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Oioi, her var det mange koslige kommentarer. Får håpe det blir litt sol nå så vi får prøve å fått ferdig bilen så fort som mulig :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hehe..Tok takgrinda fra en mercedes jeg = røst:PPussa ned panseret ja,stått i 2 dager nå(litt regn) å det er brunt ja:D hehe Blir jerrykanne,dekk,koffert og tre-ski på mi:D Har btw montert frontruta,cleana bakluka,sveisa ferdig andre siden og rustgrunnet en god del idag.. høres bra ut.. sjekka ut lykter enda eller?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har sjekka ja,de så ok ut,noe skit i den ene så jeg skal prøve å vaske dem osv.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Har sjekka ja,de så ok ut,noe skit i den ene så jeg skal prøve å vaske dem osv.. Flott.. pris? skulle hatt dem ganske snart skjønner du.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Å dette er ikke beregnet som kjøp/salg. Bare vennlig hjelp til en einser-entusiats:) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per s Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 blir bra dette Jon Arne:) takk for lånet av dekk foresten.caddyn kom ijenom nå:) kommer tilbake med dekkene snart:) Siter -1992 nissan 200sx -1987 vw caddy pickup..solgt -1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt -1980 toyota corolla 1600 SR -1990 mercedes 190d...RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hva byr du?:)vet ikke jeg,300kr + frakt? Gir dere 200 pluss frakt jeg.. Eller dere kan få no bildekor i bytte.. int i d kanskje?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 per s : Hehe,godt å høre at du kom igjennom Eu:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Idag har vi påført tectyl på kanalene å i hulrom. Har sveiset ferdig rusta som var og ført på rustgrunning. Er også ferdig med å cleane bakplaten. Har byttet topplokk pakning og lakkert toppdeklset på diesel-motoren som skal inn i bilen. Skal bytte bunnpakning,lakke blokka,ny olje,lakke div deler på motoren og sjekke/bytte clutchen. Etter dette er gjort så blir tank,drivstoff-rør og motor tatt ut å byttet med diesel oppsettet. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Nå har pappa vært flink å fått opp garasje :) Så nå håper jeg at han gidder å arbeide litt hardere, så vi får flytta inn bilen og satt inn dieselmotoren.. Men, aller først så tror jeg at vi skal få sendt avgåre delebilen også må vi få lånt oss en elefant! Det kommer sikkert bilder osv litt senere. Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg