Tiini Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hvit er ikke særlig fint.. jeg vil at gulfen skal bli blå, svart eller orange:D Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Idag skal jeg hente delebil :D (masse)bilder kommer. Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Var som sagt å henta meg delebil idag :) Det var en god del rust på den. Den var litt muggen, men ellers bra. Clutchen var mongo. Men kjørte hjem fordi.. Her er noen bilder jeg tok litt fort ute på gårdsplassen: Mose på taket! <3 Gullongene :) en stk vill diesel :p Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Da har jeg fått gjort litt da vettu, fant jo en del rust på delebilen da : Jeg liker mose på taket :D Skulle ta ut baksetet. Har det vært mus her tro?:eek: mmmm- pils<3 Fikk tatt av skjermene. Her er jeg fullt konsentrert med å ta ut lyktene :D ennda litt mer rust ;) testa skjermene & panseret:rolleyes: tok ut siderutene + frontruta. fikk også tatt av dørene. +++ Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Noen som kan svare meg på dette: Er det bare å sette i diesel motor i en med org bensin? Må jeg bytte girkasse?fjærer?ledningsnett osv..? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja,da har golfen fått det meste ifra den røde delebilen,som blir hugget. Den har fått nytt ratt, type luisi.. Driver å leter etter Cab-delebil,så hvis noen har deler ifra en eller en hel SÅ ROP UT:) Bilder av rustsveising,sandblåsing osv kommer til uka.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja,da har golfen fått det meste ifra den røde delebilen,som blir hugget.Den har fått nytt ratt, type luisi.. Driver å leter etter Cab-delebil,så hvis noen har deler ifra en eller en hel SÅ ROP UT:) Bilder av rustsveising,sandblåsing osv kommer til uka.. Hør med Nitewlkr, han har muligens noe på lur... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja,da har golfen fått det meste ifra den røde delebilen,som blir hugget.Den har fått nytt ratt, type luisi.. Driver å leter etter Cab-delebil,så hvis noen har deler ifra en eller en hel SÅ ROP UT:) Bilder av rustsveising,sandblåsing osv kommer til uka.. Rope Rope... jeg har 2 stk. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har du ekstra rute pakkninger fra dele bilen. trenger pakkninger til bak rute og side ruter bak på 3 dørs. ser ut som den røde er helt lik som min. Fint om du kunne hjulpet en anna einser eier Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Har du ekstra rute pakkninger fra dele bilen. trenger pakkninger til bak rute og side ruter bak på 3 dørs. ser ut som den røde er helt lik som min. Fint om du kunne hjulpet en anna einser eier Jeg har, brukte og nye til siderutene bak. Send meg en PM om det er av intersse... Jon Arne: Har en komplett 79 Cab-delebil nå. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Da har det sjedd litt.. -Har skaffa oss takgrind:D -rustbehandlet og tectyler litt -ribba delebilen så den er klar til hugging -åsså driver vi å pusser ned et panser som evt skal på. Gjenstår at vi sveiser litt,får ut bensin motoren osv! Bilder kommer vel senere idag. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Her kommer div bilder! : Har sånn delvis fått ut motor. Da var den ute :) oida, stærk vind i nord-trøndelag :p rust grunning av noe slag har blitt påført. da var tectylen på plass. Pussing av panser. Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Har fått tak i nesten alt til takgrinda nå:) Panseret ble pusset ned åsså skal det "behandles" med noe saltvanns mikstur.. Neste ting er å lage Onepice ruter på dørerne,tror det blir porr! Noen som har gjort det før her??? Ellers,noen spm eller komentarer? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Updatos.. Idag fikk vi gjort masse syns jeg:) Sveisa alle hull på bakplata,hjulbuen og kanalen på høyre side + spaklet og rustgrunnet en god del. Fikk også sveisa frontplaten å rustfrunnet. Tatt ut frontruta og rustgrunnet,så det er klart for den nye frontruta. Pussa en god del bak inni også,må sveise litt i hjulbrønnen før jeg kan grunne. Bilde komme snart,skal hente kameraet nå:D hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Picz: Sveiset å pusset ferdig: Rusta som gjenstår + hjulbuen fram: Sparklet: Rustgrunnet: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg