TurboTony Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 en gammel film av 240 og 740 som driver ligger breit og hopper rundt i snøen, fikk lyst til at det skulle snø etter jeg så filmen , kan hende den er posta før? :D http://video.google.com/videoplay?docid=-9030864472677959372&q=volvo+240 Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 er nok repost ja:P karen i 240'n minner meg om rådgivern på skolen av en eller anna merkelig grunn :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 de der kan å kjøre bil!! Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ligger til nedlasting her: http://www.ss242.net/filmer Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 er nok repost ja:P karen i 240'n minner meg om rådgivern på skolen av en eller anna merkelig grunn :P om det er repost eller ei det gjør ikke noe. det er antageligvis den kuleste reklamefilmen til volvo gjennom tidene. en kamerat av meg har den og andre videoer med bla historien bak grp.A satsningen til volvo! volvo snow drift er blitt en tradisjon på lik linje som askepott på nrk1 på nyttårsaften! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ok for det første.... KAN DERE lære dere betydningen av DRIFTING SLÆDDING SKRENSING!? jeg er drit lei av all drift skryten her. nå begynner folk snart å drifte bare ved å stå stille og spole!! For det andre er dette repost ja Og for det tredje er det en Enda fetere og mer imponere video om du søker opp SAAB STUNT team fra 80 tallet! noe lignende denne Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Slapp av du a, er det noen som har nevnt noe drifting? I alle fall en konge film, lasta den ned for noen år siden og har spart på den siden det:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ok for det første.... KAN DERE lære dere betydningen av DRIFTING SLÆDDING SKRENSING!? jeg er drit lei av all drift skryten her. nå begynner folk snart å drifte bare ved å stå stille og spole!! For det andre er dette repost ja Og for det tredje er det en Enda fetere og mer imponere video om du søker opp SAAB STUNT team fra 80 tallet! noe lignende denne volvo er driftzzzzbil assa!!! :D bare misunnelig du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 ok for det første.... KAN DERE lære dere betydningen av DRIFTING SLÆDDING SKRENSING!? jeg er drit lei av all drift skryten her. nå begynner folk snart å drifte bare ved å stå stille og spole!! For det andre er dette repost ja Og for det tredje er det en Enda fetere og mer imponere video om du søker opp SAAB STUNT team fra 80 tallet! noe lignende denne ta det me ro!!! faktiskt så ligger de breit ganske lenge derfor skriver jeg drifter vis du hadde sett helle filmen, få deg orntli bil før du hakker ned på volvo a! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Han innrømer at han er Stolt og selvgod idiot av den verste sort!! Så forklaringen ligger vell der;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Han innrømer at han er Stolt og selvgod idiot av den verste sort!! Så forklaringen ligger vell der;) jah trur det jeg å!!! så akkurat på filmen igjen får meg i godt humør ass :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Så kunn skrensing jeg... og tro det eller ei et par tre understyringer også! jeg har sett den filmen FØR og det har IIIIIIIIIIIINGENTING med drifting å gjøre å holde EN sving lenge er heller ikke drifting. Dette har ingenting i grunn med dissing av volvo å gjøre. men at folk må lære seg forsjell på Slædd og drift. Tynn dame og en feit dame Tørt å vått.! Jeg føler meg flau faktisk over at jeg til neste år skal joine de store gutta i norges første drifting serie. når folk forbinder alt med drifting. Hvor er da kvaliteten i dette? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Så kunn skrensing jeg... og tro det eller ei et par tre understyringer også!jeg har sett den filmen FØR og det har IIIIIIIIIIIINGENTING med drifting å gjøre å holde EN sving lenge er heller ikke drifting. Dette har ingenting i grunn med dissing av volvo å gjøre. men at folk må lære seg forsjell på Slædd og drift. Tynn dame og en feit dame Tørt å vått.! Jeg føler meg flau faktisk over at jeg til neste år skal joine de store gutta i norges første drifting serie. når folk forbinder alt med drifting. Hvor er da kvaliteten i dette? Skal du også? Jeg skal driftzzzaa med min fwd grevling forbi deg!! azzz.. drittøfft av du skal driftz det gjør jeg hver dag det er snø ute.. sett mye på FF filmene du også eller? Poenget mitt: Drifting er en motorsport som benytter seg av kjøreteknikken ved samme navn. Denne teknikken går ut på at bilens bakhjul ikke har nok grep mot underlaget, slik at bilen sklir gjennom svingene, samtidig som sjåføren kontrollerer denne bevegelsen (Sladding). Ferdig med det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Skal du også? Jeg skal driftzzzaa med min fwd grevling forbi deg!! azzz.. drittøfft av du skal driftz det gjør jeg hver dag det er snø ute.. sett mye på FF filmene du også eller? Poenget mitt: Drifting er en motorsport som benytter seg av kjøreteknikken ved samme navn. Denne teknikken går ut på at bilens bakhjul ikke har nok grep mot underlaget, slik at bilen sklir gjennom svingene, samtidig som sjåføren kontrollerer denne bevegelsen (Sladding). Ferdig med det. :) først å fremst... har du ALDRI slædda forbi meg. det skal jeg love deg! for det andre. JEG sett formye på tv? er jo DU som skrenser på snø hver dag din TAPER! Jeg skal faktisk delta på konkuranse med Lisensiert Banebil bygd for denne grenen. så ikke lær meg noe som helst du fantomet! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Savner 740`n og 240`n min når jeg ser sånne skrensefilmer gitt. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg