bmw320i Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 har en 1,8 forgasser motor som ruser seg opp til litt over 4000rpm har bytta gasser 2 ganger og det hjalp ikke. så er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Skjekk allt av vacum slanger,som regel noen av de som lekker eller tuller litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 har nå også bytta pakningen under gasseren og det hjalp ikke noe. vil den gå så høyt på tomgang og ruse seg opp pga vakum lek? trudde den bare fuska jeg da. noen som har peil. kjipt og ikke ha bil og kjøre med:( Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 sjekk evt mellom toppen og innsuget.. sitter en pakning der vøtt Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 feiltenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 kjør 98 oktan, samt sjekk kablene som går til vakuumstyringene til gasseren, blir ofte brudd i disse, og da kan tomgang fly opp Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 nå har jeg bytta pakning mellom gasser og innsuget, innsugs pakningen og flere gassere og sjekka vakum. men den går fremdeles veldig høyt. like før jeg gir opp nå gitt:shake har stått i 3 dager og knota nå ikke morro gitt. takker for alle forslag hitill:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det skjedde meg og!! Ga opp til slutt å satte den inn på merkeværksted. Der sa de at det var brudd på ledningen til noe de kalte en "ti-sekundersbryter". Aner ikke hva det er for noe.... Hehe! Jeg holdt på å kødde med alt fra motor til sikringer og releer. Men en time på værkstedet gjorde susen! Men uansett, lykke til! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ha du prøvet å bytte "Pulldowndåse"? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Har hatt det samma probleme på golfen min jeg å!.. fant ut at det var 2 vacum slanger som gikk innpå en svart dings på passasjer sia. tok av de å tetta de igjen. skal se om jeg ikke får til å ta et bilde! Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle205 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 En kompis av meg hadde detta problemet på en 1.8 gti..etter 2 dagers skruing sjekket han tomgangsskruen..den var skrudd seg ut..var berre å stramme litt å alt var i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.