_MazdaPowah_ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 så vist de felgene jeg har er gemini..hva heter felgene til trådstarter da?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 De kan jo hete Gemini de og? De er helt like, bare at de er lakkert svart i senter ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 De kan jo hete Gemini de og? De er helt like, bare at de er lakkert svart i senter ? Ser jo vel forskjell? De var ganske like..men han har en mer avrundet kant..og så har han en liten kant ytterst på felgen..lignende sånn som er på stålfelger..de lagde vel ikke forskjellige typer av gemini? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Sant.. Jeg har like som du har.. ikke avrundet kant.. så ikke den med en gang.. Mener det var noen som het Genisis/Genesis også? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hvor mye har du senka, gutt? :) kappa 2.5 og 2 ringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Masse hakk i den jo... Har du sparklet over rusten? :p de hakka var der, har ikke sparkla no på den sida. det ene hakket ser ut som om en vinkelsliper har skylda, og de andre er vel bare rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Tror de heter "Genesis" ellerno sånt, samme felger som jeg har.. har du bilde av felgene dine eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 De kan jo hete Gemini de og? De er helt like, bare at de er lakkert svart i senter ? syntes egentlig ikke de var så like jeg da. men er vel kanskje no annet in real hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Har søkt litt rundt anngående genesis, og er ganske sikker på at det er de du har. Nesten umulig å finne ut noe om dem eller finne bilder av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg