Kimolaptop Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Pakninga til bakluka mi har løsnet der hvor endene skjøytes på midten, på den nedre delen. Noen som har noen ideer på hvordan jeg kan fikse dette?. Kjøpe ny eller finne fram sicaflex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 pakninga er laget for at den skal kunne tas av og på da.. :) hva mener du med løsnet? helt på midten der er det en liten tupp som skal inn i andre enden, for å "fullføre" skjøten på et vis. med litt superlim eller sika får du vel ordna det, bare ikke lim pakninga fast i bilen :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Og hvordan har du nå sota bakruta? Delt eller hele i en ? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ja jeg vet at det de to endene skal inn i hverandre, men der skal vell være noen jern klips inni pakninga som man (hvis man tar av pakninga og så setter den på igjen) kan klemme sammen og så presse på pakninga og få den til og sitte. Men der er ikke noen klips der hvor mi har løsna.. Pakninga må jo nesten sitte litt fast på karossen slik at den ikke løsner når man åpner luka.. Hmmhmm :) Sheriff, delte filmen når jeg sota på nytt ja. Jeg ble ganske fornøyd, da der ikke ble en eneste boble eller knekker på filmen, eneste er at man kan skimte skjøyten litt. Skjøyten er dog bak en varmetråd, så det er liksom ikke så ille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Prøvde å skjøte jeg å. Men ble dårlig. Skikkelig hvir stripe over hele.. Får ta en dag det bli sol igjen så skal jeg være mer stødig på hånda Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg