Zetec Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 i en dB-bil er det vel neppe "look'en" som gjør at man spiller høyt ;) Utseende på bil og anlegg kommer i andre rekke :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 ja skal ikje være noe titen tei bil da som alle skal stikke huet igjenom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 ja skal ikje være noe titen tei bil da som alle skal stikke huet igjenom Nei med 150dB+ anbefales det vel ikke hvertfall ;) Hva blir din første konk til neste år da? om du har satt noen byggefrist... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 er ikje den første konkuransen i aprill eller noe slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 er ikje den første konkuransen i aprill eller noe slik jepp.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 jaja så var vel ikke det så viktig :) men skader ikke Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 da kastet jeg noen subber baki for å sjå kossen dete tar seg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 da er det bare å skru opp da.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 sitte å vudere portene her di sier at jeg skal ha 4"port te disse subbene i 75liters kasse men jeg har veldigt lyst å knø 6"porter inn der o men ka blir det da bare grøt bass eller vill det bli mere trykk db Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 sitte å vudere portene her di sier at jeg skal ha 4"port te disse subbene i 75liters kasse men jeg har veldigt lyst å knø 6"porter inn der o men ka blir det da bare grøt bass eller vill det bli mere trykk db Jeg hadde tatt 6".. Så kan du bare justere lengden til du føler det spiller best... (om du ikke har term-lab eller lignende da) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg