lars-frr Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Så en golf her forleden der det kun var nedre del av lyktene bak som lyste, sånn vil jeg også ha ,, hvis det er noen som skjønner hva jeg mener.. Hvordan kobler jeg opp det ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Var den blå? (gamebilen min! :)) Sett 2-polig pære i alle lysa nede, lodd ledning på alle polene og koble ledningene på respektive strømledninger.... (må modde lyspæreholderen litt og for å få plass) og bruk skikkelige pærer! er 4 år siden jeg gjorde det nå og alle lyser fortsatt.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Bah ,, det virka stress :) Sånne ting er jeg helt blank på .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Du ekke keen på å fikse det for meg :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Åssen blir det med bremselys?? Må en ha 2pærer i bremse hullet? Og i tåkelys hullet.. Funker detta på golf3 også? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 skulle gå på golf 3 også ja. Har altfor mye å gjøre om dagen med min egen bil, så er begrenset med hva jeg får gjort av jobber for andre om dagen.... må jo jobbe og sove ved siden av og... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Hehe , men tar det lang tid eller ,, noen som evntu har noen bilder av det som de kan vise meg ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 er vel en ca 3timers jobb tenker jeg, er jo alltid litt styr med å få tilpasse sånne custom ting.. har dessverre ingen bilder Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Bah så mye ,, trodde det bare var og koble om jeg ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg