Alexxx Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hadde en VW Caravelle på EU-godkjenning for en stund siden og den kom ikke igjennom, blant annet fordi det var ulyd i hjullagrene på 3 hjul. Da tenker jeg at jeg kan sjekke lagrene, men har ikke gjort det før, så håpet noen kunne komme med noen tips. Om jeg ikke tar helt feil har den skivebremser foran og trommelbremser bak. Det er bakhjulsdrift. Er det noe jeg kan prøve meg på? Hvor bør jeg isåfall begynne, forhjulene eller bakhjulene? Noe spesiellt jeg må passe meg for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Det visste jeg ikke. Men de som testet bilen mente det var ulyd fra lagrene. Det skal det vel ikke være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 nei, ulyd gir grunnlag for å sette 2`er. ikke godkjent m.a.o jekk bare opp et og et hjul, drei hjulet så det har litt fart. en ulyd er ganske markant. av og til kan det feiltolkes ved at det er ulyd i drivverk o.l, bremseskiver subber. ulyd kommer oftest som "romle" lyd fra navet. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg