Tee-Zee Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg holder på med research til en liten sak i Max Power, og trenger derfor en del ting som selges til bil, men bare er tull. F.eks. elektrisk turbo eller den guffa du skulle helle i bensinen så bilen skulle bruke mindre. Har du kommet over noe på nettet? Gjerne med link, men det fungerer uten også. Jo mer juks og fanteri, jo bedre. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Mythbusters hadde en research på dette i en episode som ble vist i helga.. Her hadde de med "drivstoffsparende" dingser. Magnetdings koplet innpå drivstoffslangen rett før innsprut/gasser - funka ikke blanda i noe alkohol (tror det var etanol) - brukte mer drivstoff Enkle tegninger til gassdrift(hydrogendrift) som man kunne bygge "hjemme" - funka heller ikke.. og noen til, husker selvfølgelig ikke flere Noen av tingene på markedet fungerer sikkert... (Hvis dere finner ut av noe som virker, PM meg.. Jeg har DEN clioen i landet som bruker mest bensin i forhold til motorstørrelsen, er jeg sikker på!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 (Hvis dere finner ut av noe som virker, PM meg.. Jeg har DEN clioen i landet som bruker mest bensin i forhold til motorstørrelsen, er jeg sikker på!!) Du kunne jo alltids montert inn noen pedaler i gulvet? :D :D :D (Og nei, ikke slike pedaler som kjøreskolene bruker...) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg