esbandos Posted December 19, 2006 Report Share Posted December 19, 2006 Hei. Har gått til anskaffelse av en turbo t2 tror jeg den heter. Har stått på en citroën XM turbo diesel. Sjekket akslingen idag, å merket at det var endel slark i denne. 2-3mm opp/ned. Er dette farlig, eller går det an å kjøre med den slik den er? Er det mye stress å bytte lagret forresten? Kostnader? (Var ikke olje i turboen når jeg sjekket) Håper på svar. :) Quote 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboed1 Posted December 19, 2006 Report Share Posted December 19, 2006 Opp/ned når turboen ligger med akslingen horisontalt? Normalt det... Det er ut/inn du skal mislike. Er det sideslakk i den,er det bare å vente på...stillheten. Overhalingskit ligger vel på 1500 eller noe (ikke sjekket på en stund),men da må du levere den inn etterpå og får den avbalansert... ca 1000-1500 kr til. Quote Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo244 Posted December 19, 2006 Report Share Posted December 19, 2006 ESBANDOS: Er vell på tide at du betaler meg de pengene du skylder meg nå! Det nytter ikke å gi faen hver gang jeg ringer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.