Jump to content

Slark i turbo T2..?

Rate this topic


esbandos
 Share

Recommended Posts

Hei. Har gått til anskaffelse av en turbo t2 tror jeg den heter. Har stått på en citroën XM turbo diesel. Sjekket akslingen idag, å merket at det var endel slark i denne. 2-3mm opp/ned. Er dette farlig, eller går det an å kjøre med den slik den er?

 

Er det mye stress å bytte lagret forresten? Kostnader?

 

(Var ikke olje i turboen når jeg sjekket)

 

Håper på svar. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Link to comment
Share on other sites

Opp/ned når turboen ligger med akslingen horisontalt? Normalt det... Det er ut/inn du skal mislike. Er det sideslakk i den,er det bare å vente på...stillheten.

 

Overhalingskit ligger vel på 1500 eller noe (ikke sjekket på en stund),men da må du levere den inn etterpå og får den avbalansert... ca 1000-1500 kr til.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy