T0mmen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Vil ønske alle god jul og et godt nyttår. Vil også takke mange her på forumet for veldig god veiledning og god hjelp til både handel, priser og veiledning til bygging av dører. Ønsker dere alle bilstereofolk der ute et riktig godt nyttår:) Håper neste år blir like bra som dette året på bilforumet=) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God Jul til alle sammen og takker for de som orker å skrive prosjekt tråder :) Er så mye lærerikt å hente ut derifra :) "hohoho" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God idé Tommen, God jul til hele bunten :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul og godt nyttår! :partyon: Håper neste år blir like givende som i år og at det blir mange rå prosjekter som dukker opp i løpet av året som kommer. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul og godt nyttår til alle. Håper å få treffe en del av dere på forskjellige konkurranser. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul og et ønske om at alle får de riktige harde pakkene under treet!:dj Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul ja;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God Jul alle sammen :) lykke til med pakkene ... jeg ønsker meg mange fine prosjekter til neste år MVH Stian Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Gul jul og godt nytt år. Jeg tror det neste året blir ett bra norsk bilstereo år..:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 From Mr Golf 4 Too You,A Merry-Merry Happy Christmas. Håper å møte enkelte her på forumet på treff-konkurranse neste år. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul å godt nyttår til hele bølingen :thumb Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Håper mine julegaver fra http://www.installbay.no kommer rett over nyttår:) gleder meg også til mange fine prosjekttråder til neste år, og håper å få treffe veldig mange fra forumet her, på noen treff til våren 2007:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul og riktig godt nytt år alle sammen Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Gutta fra http://www.Lydtrykk.no ønsker alle en riktig God Jul og ett Godt Nytt År! Mvh Nils Petter, Tony og Morten Ser fram til å treffe flere og bli bedre kjent med mange av dere i løpet av 2007 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 God jul folkens, og ett godt nytt år! :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg