Stig Larsen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Trenger hjelp til å finne en Renault 5 Gt-turbo. Ring eller mail meg. stig@ems.no Tlf: 48 13 11 33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Tror nok du vil slite med å finne en i norge gitt. Eneste jeg har sett avertert etter at jeg kjøpte min er denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1148788 som er høyrerattet. Ble bare solgt rundt 25 stk ny i Norge og av de skal det være igjen 7-8 stk etter det jeg har hørt. Ellers har det jo blitt importert noen da. Så vil vel være enklere å se ut av landet tror jeg. I England finner du mange fine eksemplarer hvis du klarer deg med høyreratt. Ellers finner du sikkert noen i Tyskland også. Mvh Lars Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hei, Takker for svar. Nå skal det sies at jeg er en veteran innen Renault 5, og er smertlig klar over at dette er vanskelig. Har du bilder av din??? Solgte min Lettere trimma GTE for snart ett år siden, men savnet blir for stort. Har forøvrig totalrenovert en Gt-turbo før, som jeg solgte litt for fort. Nå vil jeg ha Renaut 5 igjen. Har sett noen fine i Tyskland, men er ikke helt lysten på å reise dit for å kjøpe meg en bil til 2000 Euro. Send meg noen bilder av din da, og hold øynene åpne:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hvorfor ikke kjøpe en GTE å montere Volvo Turbo motor?:) (B18/20FT?:)) det har jeg planer om å gjøre med min etterhvert:) lykke til! håper du finner!:) hilsen Kristian:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Orginal GT Turbo er sjelden, de fleste ruster jo bort hehe. Var en som så ganske så strøken ut, tilsalgs i Tønsberg for 1 måned tilbake. Annonsen var kun på http://www.renaultbiler.no . Den hadde vist mye deler fra K-tec samt nylakkert. pris 45.000kr (!!) Ps; ikke den røde, den er i Bergen nå. Er noen knallartige biler, spesielt gasserturboen i GT Turboen. Trickset er vel å kjøpe en strøken og ferdig GT Turbo i england, og kjøpe gamle fru.gundersen's strøkne R5 TL som har gått 50.000km og starte ombyggingen :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ja du har ett poeng der. Hadde egentilig ikke gjort noe om bilen ikke var registret heller, for da kunne jeg satt den i garagen og begynnt arbeidet. Min gamle Gt-turbo går i Hamar nå tror jeg og GTE'n er i Trøndelag he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er fin den gamle GTE'n din, som du har på profilbilde... Meg og en kamerat har en GTE sammen, og ser etter Volvomotor til den. Kanskje det blir en bil utav den tilslutt hehe. Knallartige biler ihvertfall. Bilde av begge bilene? Alltid artig å se bilde av R5'ne Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Må bare scanne dem først. Skal legge ut det jeg har. Håper jeg finner en ny også.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-GTT Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei! -får holde oss oppdatert om finner en. Holder på å bygge opp en orginal GTT 86 mod. Holder på med bur nå, og motoren er sendt til bygging. Morsom bil! Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har fortsatt ikke funnet noe, så jeg leter videre. Si i fra.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Fikk sms i dag fra en som har en totalrenovert 86'er som vil selge den visst " The price is right" Vi snakker i utgangspunktet ett diskutabelt bud rundt 100.000,- Men det tror jeg ikke at blir aktuellt. Så jeg leter videre.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 det synes jeg var jævelig dyrt.. hehe sikkert en bra bil du får da.. men alikavæl:P hehe lykke til videre!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Få se bilder av den!! :) Begynner å bli en klassiker GT-Turbo, så den synker nok ikke i verdi så mye ;) Men 100.000kr for en, da må den være "NY" Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Larsen Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Må nok også begynne å se etter en Clio 16v eller Williams. Dere får si i fra visst dere vet om en slik. Kunne selvfølgelig reist til Tyskland og hentet meg bil, men jeg gidder ikke. Så hold øyne og ører oppe for meg. Thanx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Er vanskeligt å få tak i R5 GT Turbo i Tyskland også. Er endel i Kroatia og Portugal, men såklart England kryr det av høyrestyrte. Clio Williams er jo en genial trøst! 2.0L 1.6V og 150hk låter gromt i den bilen... Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg