Aron88 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Ja, da var det avklart. Livet mitt, som jeg ikke trudde kunne bli verre..ble det! I dag..kl 21:20. Hadde jeg et hyggelig smell med auto vernet. På vei hjem fra dama greide jeg å få sleng på bilen i en sving og traff det HERLIGE autovernet:fucku: skal få se litt bilder av skadene! motoren er klemt sammen, klutchen virker ikke...bremsene er helt ubrukelig!!! VERDEN MÅ VIRKELIG HATE MEG!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Åhhh. Så utrolig skjipt dette..... Første dag me snø på en stund vettu. Mye i egenandel på forsikringa da? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Veldig kjipt :(. Uansett, godt det gikk bra med deg da. Men ja, ofte kan det virke som at verden går imot.. Husker den gangen jeg vraka bilen til mamma.. 90modell mazda (knallgod bil, uten problemer). Hadde kjørt feilfritt i 4år, så dæng. Mamma kjøpte ny bil. Og jeg greide seff å "smadre" bakre skjermen på den etter 3 uker :). Men men, slik skjer. Penger er ikke alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ut ifra bildene så ser da ikke skadene ut til å være sååå ille?!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 dette er jo fort gjordt da.. norsk bildelesenter har front, bakfanger,lykt og panser til deg. ca 10.000 + lakkering. jeg har nettingen i frontfangern (orginalt) 200 kroner ergo ca 15.000-20.000 kroner så er det i boks og bilen er fin og flott igjen.. Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 er nok litt mer...er et helvete å snu, alt er dyttet bakover...motorrommet er så dytta sammen at lambdasonen sitter bom fast(altså klemt skikkelig fast). får nesten ikke snudd rattet, bremsene er ødelagt..i gir er klutchen drit hard.røra som kommer ut fra motorblokken er bøyd i retningen mot frontruten osv. fronten er blitt så pressa inn at det som før var en god sitte stilling i bilen er nå trangt for meg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Blir nok kondemnert denne ja... Har du kasko? Var vel verdt mellom 60 og 80 lapper denne bilen tenker jeg, før krasjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Blir nok kondemnert denne ja...Har du kasko? Var vel verdt mellom 60 og 80 lapper denne bilen tenker jeg, før krasjen... Om den blir kondemnert, trenger jeg en ny turbo...... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Om den blir kondemnert, trenger jeg en ny turbo...... :) Tror nok du må lete lenge og vel skal du finne turbo på en 1.8 20V :anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Tror nok du må lete lenge og vel skal du finne turbo på en 1.8 20V :anger: Hehe, så ikke på det jeg....:p Jaja.... finner vel turbo en eller annen plass:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hehe! ja..hadde planer om å fikse den opp osv, så selge den.. men men. blir værtfall kvitt lånet da hvis den blir knust. Full kasko ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hehe! ja..hadde planer om å fikse den opp osv, så selge den.. men men. blir værtfall kvitt lånet da hvis den blir knust. Full kasko ja :) kjipt, men flaks i uflaksen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 om den blir kondemnert så får du sjangs til å kjøpe en rx7 da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 om den blir kondemnert så får du sjangs til å kjøpe en rx7 da ;) å nei du! da skal jeg nok få meg en golf 2.. GTI G60 :D eller bare kjøre rundt i et vrak i vinter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 si ifra vis du får selge noen deler av den da, vis den blir kondemnert Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg