volvoticc Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 har en 240 som har vært uten skilt i ca 2 år. på nyåret skal jeg ha på skilt igjen, men jeg skal godkjenne bilen med turbomotor. i det gamle vognkortet så står det at bilen er godkjent med 45mm senking. blir dette noe problem når jeg skal ha på skilt. det står ikke noe merking på noen av fjørene heller?og har ingen papirer på fjørerne...vet noen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvis det står at den er godkjent med 45mm senking er det nadas problemas. Godkjent er godkjent. Motoren har jo ikke noe med fjørene å gjøre. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 så lenge du ikke har vert så TEIT å kappa fjøree så går det bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ja dessa svina som gjør sånt er jo såååå teite... Kanskje ikke så lurt å vise den med bosch senking men. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg