licorice Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Har en Blaupunkt spiller med 4 høytalere i bilen og en sub. Når jeg startet bilen på morgenen idag spillte bare høytalerene på venstre side. Helt uten forvarsel. Aner ikke hva som kan være galt. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 kansje de er brudd på høyttaler kablene, eller kansje noe har justert left/right greia på spilleren... bare noen tips..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 gå over å sjekk om alle kablene sitter, se spessielt på signalkablene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 kjører du høyttalerene på spilleren, eller på egen forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Høytalerene er koblet rett på spilleren. Har kontrolert spilleren, er ikke noe galt med innstillingene der. Høytalerene på høyre side røyk også idag, så jeg sjekket ledningene bak på spilleren, tok alt ut og satt det på plass igjen ordentlig, lyden på høyre side kom tilbake, men helt stille på venstre siden. Regner med det har noe med signalkablene å gjøre. Lurer på om jeg skal oppgradere "den tingen som går ut fra spilleren med masse ledninger som jeg kobler signalkablene på". Hva heter denne og hvor får jeg kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 har ikke noe med signalkabelene å gjøre om de er koblet til spilleren. er enten noe feil med spilleren, eller høyttalerkablene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Okay, er ganske fersk i gamet, så mulig jeg blander signalkabler og høytalerkabler. Mente de kablene som går fra spilleren til + og - på høytalerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Byttet nå ut ISO kabelen og lyden kom tilbake :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 fint det ordnet seg :) skulle til å foreslå det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg