rsurquattro Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Noen som kjenner til et firma som kan "knekke" startsperren i en motorstyring tli 96mod rs2 ? kjøpte en motor der det desverre va startsperre i motorstyringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Har du hørt med Møller om de kan "programmere" den om ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 den skal vel trimmes, bare å kjøpe trimchip så er startsperren borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Jeg jobber på VW/Audi verksted og vi går inn med vårt feilsøkningsapparat og henter ut startsperrekoden når vi f.eks skal programere nye nøkler.Deretter må det sendes en forespørsel til tyskland via vårt intranett om en annen kode for å få programert inn nye nøkler.Tror ikke du kan oppheve disse sperringene ved å montere trimchips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by MK2 Jeg jobber på VW/Audi verksted og vi går inn med vårt feilsøkningsapparat og henter ut startsperrekoden når vi f.eks skal programere nye nøkler.Deretter må det sendes en forespørsel til tyskland via vårt intranett om en annen kode for å få programert inn nye nøkler.Tror ikke du kan oppheve disse sperringene ved å montere trimchips. Jo da bytt chip å sperra er long gone..:D Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by MK2 Jeg jobber på VW/Audi verksted og vi går inn med vårt feilsøkningsapparat og henter ut startsperrekoden når vi f.eks skal programere nye nøkler.Deretter må det sendes en forespørsel til tyskland via vårt intranett om en annen kode for å få programert inn nye nøkler.Tror ikke du kan oppheve disse sperringene ved å montere trimchips. du tror ikke, men jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg