volvo_wizard Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har bestemt meg for å investere i en VX-3 kam og har da selvfølgelig prøvd å skaffe en brukt uten særlig hell. Får man kjøpt en slik andre steder enn på volvo? Hvor er den i så fall billigst? Skulle du ha en liggende på hylla kan du jo sende meg en pm, det er også en fordel at den har fordelerspor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 KM Cams sliper kammer...VolvoMan fikk slipt en H-kam og det kosta 1500kr, og VX3 koster vel det samme.. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har du kontaktinformasjon til dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ville heller satsa på kg2t2 kammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 låner topicen litt.. hvordan kan man vite hvordan kam man har.. sitter med en her c.. lurer på åssen kam det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 står stempla(slått inn) i bakkant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ville heller satsa på kg2t2 kammen kg klarer i levere den kammen lenger..har bestilt for 6uker siden..de ringte på torsdag og forklarte at de ik klarte å produsere den lenger.. ble heller sam stefanson steg3 kam på meg Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ohoi.. jeg har vx-kam.. er den vass??? men OT hvor mye koster vx3-kammen på volvo da? kanskje pedersens-racing klarer å få tak i en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ohoi.. jeg har vx-kam.. er den vass??? men OT hvor mye koster vx3-kammen på volvo da?kanskje pedersens-racing klarer å få tak i en! Skal du selge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hei jeg har vx3 kam i min bil men jeg har tenkt og bytte den ut til fordel for a kam.Som jeg tror passer bedre til mitt oppsett. Kan kjøpre min når jeg har bytta om innen en treukers tid,er kun gått 10000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740-geir Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Skal du selge den? hadde ikke planer om d.. siden jeg har t kam i min ft.. vet ikke helt om jeg skal sette i a eller vx'n.. men hvor mye gir du da?? jeg kjøpte den for 600,-.. og har ikke brukt den ennå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 hmm.. noen som vet om hele kammen, eller bare eksos/innsug er retardert 3grader på vx3'n kontra vanlig vx? er jo ike værre enn å bare kjøpe justerbart kamdrev, 3grader bakover, så har du vx3 kam, eller 4,5,6,7 om du vil:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hei jeg har vx3 kam i min bil men jeg har tenkt og bytte den ut til fordel for a kam.Som jeg tror passer bedre til mitt oppsett. Kan kjøpre min når jeg har bytta om innen en treukers tid,er kun gått 10000km Har den fordelerspor? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Kjøp den på Volvo ca1100kr ny V = Er den som gir mest på toppen VX = Er en litt snillere kamm nede VX3 = Hmm merker man forskjell?? lite det, her kan man prøve seg fram med justerbart .. T = Veldig sterk nede, Helt grei kam egentlig hvis man har en Moderat turbo T3 ar48 eksos eller volvo 850 turbo 15G Blir veldig sterk fra 1800 rpm men er død etter 5000-5500rpm Større turbo så må man ha en bedre kam. ENEM har noen gromme kammer!! men eg hadde ikke valgt for kvast. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg