EspenB Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hei!! Jakter på en G60 girkasse. Er det noen som har en liggende gi beskjed. Er og interessert i drivakslinger og spindler fra Scirocco 16v og calippere fremme fra G60....... Rot litt i garagen og se om du har noe av dette....... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Bare slik at du vet om det så kjørte jeg scirocco drivknuter på min g60 med 210 hk og de gikk rett av første gang jeg så mye som prøvde å spinne litt mer enn vanlig. Kjørte de sikkert to måneder "vanlig" men første gang jeg "spennte" på kløtsjen smallt den rett av som en fyrstikk. Skaff deg g60 knuter så slipper du noe stress, de passer rett på orginale splines. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by KalleDybvik Bare slik at du vet om det så kjørte jeg scirocco drivknuter på min g60 med 210 hk og de gikk rett av første gang jeg så mye som prøvde å spinne litt mer enn vanlig. Kjørte de sikkert to måneder "vanlig" men første gang jeg "spennte" på kløtsjen smallt den rett av som en fyrstikk. Skaff deg g60 knuter så slipper du noe stress, de passer rett på orginale splines. de passer vel ikke rett på i en golf 1 :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Nei, det er det som er problemet, det er forskjell på de, og det er derfor jeg tenkte bruke fra 16v scirocco. Et annet alternativ er vel å bruke fra G60, men da må disse modifiseres en del, og en kommer vel borti noe problemer med lengder og lignende....ref. en tråd jeg leste om dette et annet sted. Kanskje Ottar har en kommentar til dette?? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Har kasser og annet snacks liggende... Ring ! 33333262 Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Ottar er i utladet. Vet ikke når han kommer hjemm Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg