Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hei. har solgt bilene mine å har 3 delebiler stående som skal kastes, har så å si det meste, Løp å kjøp!!!! Har også en del deler til en Audi 80GTE type 85. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hva har du til typ44 da? Hvilken typ44 er det du har deler til forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Den ene er en Cs å det andre er en Cd med det meste elektrisk å cruisecontrol osv. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Så begge er før "facelift" med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Jepps. Noen må da være intr. i noe? Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har du blanke blinklys? speedometer med turteller? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Har blanke blinklys ja men det ene er sprukket å limet. :( Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Oki, trur heller eg kjøper ny då... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Er nok best det ja, har en kompis om er intr. i å betale 300for dem så jeg tror jeg bare skal hive d etter`n..... Når det gjelder Speedometer skal jeg se hva jeg har... Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Er det elektriske sidespeil med varme i på B3en? Skulle hatt tak i glasset til høyre speil. Hvilken stand er det eventuelt i? Hvilken pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Skal sel etter, har vært på taket, tror det ene speilet er knust. Men du kan få kjøpe 90`en min, der et det elspeil med varme :) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Skal sel etter, har vært på taket, tror det ene speilet er knust.Men du kan få kjøpe 90`en min, der et det elspeil med varme :) Okay :) Kjøper ikke en hel bil for å få et sidespeil :P Blir litt vel drøyt det liksom. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvilke deler har du til 80 GTE'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Til gte`n, det meste, hel bil (I deler) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Har en del biler stående sjønner du, nesten bedre att noen får muligheten til å skaffe no deler hvis dem trenger det en att høgger får aldt :) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg