DynaCore Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 gratulerer.smidde stempel next?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Pris fikk du på stage 3+ da? :D Hehe, hemmelig:P men mye billigere enn hva som står oppført på siden deres!;) Dynacore: Jeg har faktisk ikke tenkt så lang!:P men smidde stempler,tåler mer?( varme, belasting o.l) Hvor får man gjort det, eller kjøpe det?? Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Bytter du innmat i motoren din kan du ta ut mye mere hk av den enn hva det du har no. Iallfall doble antallet...Det krever da også ny hjerne, som må mappes... Og turboen du har nå holder vel ikke så all verden den heller, så den må også byttes... Og vips: 80.000 kr;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 åååååååja, det er baaare det;) nei men daaa skjønner jeg:P hehe... tror jeg venter til lotto-rekka slår til;) da skal jeg tenke på det:P hehehehe... Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicson Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hei. Har stage3+ hos TSRacing.. Bilen går godt.. ;) Jeg har også samme type 1.8T B6 som deg. Er også veldig fornøyd med chippingen.. Har akkurat kjøpt denne FMIC`n fra SPP og skal montere den i juleferien :D http://www.supremepowerparts.com/applications/2002-2005_Audi_A4_FWD_1.8T.aspx/1/4858/_SPP_RaceTecEngineering_Front_Mount_Intercooler_B6 Legger ut en monteringsguide på den om noen uker. Undrer også på å bestille en GT2X eliminator kittet med injektorer og software. Blir nok til det :D Gleder meg allerede til sommeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hehe, har snakket med deg før!;) Men den IC, den ser heftig ut!! Skal du montere selv?(ser vansklig ut) Uansett, lykke til:D Gleder meg til din moteringsguide!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svend louis Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ka betalte du for den ice der da alt i alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Da har jeg også vært å chippa bilen på ts. Drit fornøyd ;) Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Gratulerer=) hehe!! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicson Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei. Jeg skal lage en prosjekt link som inkluderer intercooler installasjonen. Far min er mekaniker og jeg har fått med en "idiot proof pdf" guide som viser nøyaktige hvilke skruer og bolter som skal løsnes step by step. Regner med ca 5 timer installasjon på verkstedet med rett verktøy og kaffepauser ;) Jeg ga 5700.- pluss frakt på 670.-. Ba gutta på SPP om å merke pakken som "gift" og fikk den tollfritt i løpet av 5 dager. Fikk også med flere poser m&m`s. Genialt... Skal kjøpe mer av de gutta. BW K04-015 koster jo 5500.- Mot andre konkurrenter på 9000.- ++. Ser også på andre turbokit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hehe, det er bra! gleder meg =) Sende den pdf. til meg??:P(A) btw. den med å merke pakken som "gift" var min idè:P hehe...så, send en pakke m&m`s til moooi=) hehehe... Lykke til:D Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Gratulerer med vellykket "oppgradering". Hva merker du det mest på? Noen formening om ca. hvor lang tid chip installasjonen tar hos ts? Er det snakk om en "svipptur" innom for å få gjort dette, eller må man etterlate bilen der et døgn eller to? Dårlig med respons på epost sendt dit, mulig han har ferie eller er enklest å ha kontakt med over tlf.. /admirable Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Gratulerer med vellykket "oppgradering". Hva merker du det mest på? Noen formening om ca. hvor lang tid chip installasjonen tar hos ts? Er det snakk om en "svipptur" innom for å få gjort dette, eller må man etterlate bilen der et døgn eller to? Dårlig med respons på epost sendt dit, mulig han har ferie eller er enklest å ha kontakt med over tlf.. /admirable Det jeg merket mest på, er nå jeg gasser på, da drar det! fy flate som det drar;) hehe... Tar ca. 2-4 timer å få chippa bilen, så er nok en svipptur! Og siden det er vinter nå, så har de ikke så mye å gjøre, så de har mange ledige timer! Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Høres meget interessant ut.. Takk! :-) Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 kos å få litt mer hester og ponnyer i bilen :) den garantien var jo digg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg