Alexander86 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 edit: hvilken ledning skal jeg koble meg inn på audi 80´n? til fjernlys..?? noen som har koblings skjema på biltemas "monteringssett for ekstralys (42-688) fulgte ikke det med på min.. så ble brått så usikker Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hva er det du er usikker på da? Regner med det settet kobles som alle andre ledningsnett for ekstralys.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 sjekk denne http://www.bilinform.no/index.php?option=com_content&task=view&id=2818&Itemid=153 Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 takk! Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ingen som vet? altså hvilken kabel/ledning skal jeg koble meg inn på sånn at ekstralyset slår seg av når man slår motor/tenning? audi 80 b3 Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Her er sånn som eg kobla på min Audi 100. Vett ikkje om ledningsnettet har samme fargane som det eg kjøpte hos hellanor. - 2 stk blå: Inn på pæra i kvart ekstralys. - 1 stk svart: Jording, settes i skrue i karosseri. - 1 stk rød: settes på batteriets + pol. - 1 stk grønn: kutt denne i 2, 1 del frå rele til ein av/på brytar, siste del frå av/på brytar til ein strømtyv som du fester på pæra i det orginala fjernlyset. Viss du har skikkelig jording så skal det fungera. Men eg har H1 pærer på orginale fjernlys og ekstralys. Viss pæra har fleire kontaktar/ledningar så må du måla ka for ein kontakt/ledning som gir strøm når fjernlys står på. Lyser det ikkje etter detta og du hørrer eit klikk frå releet når du veksler mellom nær- og fjernlys så er det jordinga på ekstralysa som er for dårlig. Hørre du ingen ting frå releet er det jordinga til releet som er dårligt. Har det sånn på min å der fungere det flott:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 el-nettet er helt likt bortsett fra at din grønne er gul hos meg :) men du kobler deg inn på pæra,.. du mener altså ledningen inn til den? høres ut som det skal fungere, takk! skal prøve det nå Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 el-nettet er helt likt bortsett fra at din grønne er gul hos meg :) men du kobler deg inn på pæra,.. du mener altså ledningen inn til den? høres ut som det skal fungere, takk! skal prøve det nå Ja, koble deg innpå der den ledningen/kontakten går innpå pæra. Du får gi lyd viss du får det til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 funka fjell, takk! Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg