hpn909 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hei Ser etter en spiller med følgende spesifikasjoner: Helt sort front Må kunne justere farger i både display og på knapper (til BMW orange) Må kunne koples til iPod, styre iPoden, og vise minst to linjer med tekst (låttittel/artist) Gjerne klargjort for bluetooth Har lett litt, men finner ingen som har alt dette Noen tips HPN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Alpine sine spillere kan man justere fargene, men usikker på om de støtter bluetooth, vet de har ipod iallefall.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 sjekk pioneer :) de kan man bytte farge på, og de støtter bluetooth ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Alpine har nå lansert sin bluetooth interfase KLIKK HER tror prisen ligger på 4000kr Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Eneste jeg kommer på er Pioneer DEH-P55BT. Den er svart og du kan justere fargen til BMW oransj. Og du kan kople til en IPod adapter. Eneste den ikke har er to linjers display. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Som MR.Stream sier, DEH-P55BT, har alt utennom 2 linjers display.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hpn909 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Takk for innspill her (litt forsinket). Jeg fant til slutt det jeg trengte her: http://www.becker.de/ Grand Prix hadde så godt som alt jeg ønsket meg. HP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg