Ztaal3 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hei jeg har nå gått til inn kjøp av en TS-W3004SPL og en GM-7001M forsterker... Så vil jeg gjerne ha litt hjelp hos dere som kan anlegg... Først, hvordan kasse vil denne subben trives best i, altså lukket, bassrefleks trykk kasse osv, liter, utforming og slikt.. (skal stå i en primera p10 4-dørs) For det andre så lurer jeg på om denne forsterkeren å denne subben vil ''trives'' sammen... Så nå håper jeg noen av dere db å anlegges guruer kan komme meg til unnsettning... Mvh Ståle... Siter Sjekk ut prosjekte mitt... http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629 alle komentarer er hjertelig velkommen ;) [X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 hvis du søker så finner du vel noe om det.. mange tråder om den pioneeren i det siste =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ztaal3 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 trist å sjå att der er ingen som gidder å svare annet enn sjå på forumet, har sett rundt lenge å der er ikke noe som svarer på mitt spm. hvordan kasse spiller denne subben best i, jah jeg vet de diverse anbefalte kasser osv, men hvordan kasse spiller denne subben best i ??? å der er ingen tråder om denne suben å den forsterkeren, å ønsker derfor å vite hvordan de vil passe sammen... å legger atter en gang tiltro til dere som kan dette å har mye mer erfaring med dette enn jeg har... mvh Ståle Siter Sjekk ut prosjekte mitt... http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629 alle komentarer er hjertelig velkommen ;) [X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Denne trives bra i både lukket og bassrefleks. Bassrefleks får du litt mer trøkk, men ikke så fin bass som med lukket. Mye annet forskjellig på bassrefleks og lukket, men det kan noen andre svare på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ser du på arket som følger med subben så ser du effekt diagram med de forskjellige kassene. og da kan du nå selv bedømme. Men disse subbene bør nå være skikkelig kraftige med tanke på hvor mange WRMS de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Du bør velge portet kasse med tanke på at du har en liten forsterker der... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 zetec har rett her, porta kasse er løsningen. Ser ikke hvordan en båndpasskasse skulle hjelpe deg her. Nei, 45 liter og en 4" port i rett lengde og du er klar! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hei! "Mys" innom følgende link fra Bilradiospesialisten - masse gode tips der!:) http://www.bilradiospesialisten.no/index.php?aID=33&ids=artID Mvh Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 pioneer anbefaler at kassa skal være 46,7L og porten skal være 76mm i diameter og 165mm lang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg